علي اكبر ذاكري از بازگشت دوباره "خاله شادونه" به تلويزيون خبر داد و گفت: در سري جديد خاله به سرزمين پرنده ها مي رود غافل اين كه چه دردسرهايي پيش رويش قرار گرفته است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومي رسانه ملي ؛ تهيه كننده برنامه "شادونه در سرزمين پرنده ها" افزود: سري جديد اين برنامه با اهداف آموزشي طراحي شده و به تقويت خلاقيت كودكان كمك خواهد كرد.
 وي افزود: اكنون در حال آماده سازي مراحل پاياني دكور هستيم .اين برنامه از 23 تير روزهاي فرد ساعت 9:35 در كنداكتور پخش شبكه زندگي قرار مي گيرد.  
اين تهيه كننده درباره قصه جديد اين برنامه كودكانه گفت: در سري جديد برنامه، خاله كه به دنبال تجربه هاي جديد است به سرزمين تازه اي رجعت كرده و در خانه اي نو سكونت مي كند، غافل از اين كه در همسايگي او چند پرنده سكونت دارند كه مدعي مالكيت منزل او هستند.  
ذاكري گفت: در اين سرزمين اتفاقات مختلفي رخ مي دهد كه در هر برنامه شاهد يكي از آن ها خواهيم بود.
 وي افزود: در سري جديد 4 كاراكتر عروسكي گنجشك، طوطي، يا كريم يا قمري و جغد در كنار خاله خواهند بود، گنجشك دختري نازك نارنجي و شيطان است كه گاهي همه را به خدمت مي گيرد، طوطي همانطور كه از اسمش بر مي آيد مقلد ديگران است، حرف ها و رفتار ديگران را تقليد مي كند وبه همين سبب قابل اعتماد نيست، قمري ثبات شخصيت ندارد و جغد نيز كه آشپز قهاري است شخصيتي تك بعدي دارد، فقط آشپزي مي داند و مهارت هاي لازم ديگر را كسب نكرده است.
اين تهيه كننده ادامه داد: اين كاراكترها با دقت و وسواس بسياري طراحي شده اند و سعي داريم در قالب اين عروسك ها به طور غير مستقيم پيام هاي اخلاقي مهمي را به بچه ها منتقل كنيم.
 ذاكري با اعلام اينكه شادونه اينبار با دكوري جذاب و برنامه اي تازه به تلويزيون باز مي گردد، افزود: سعي داريم در سري جديد بچه ها را با مهارت و مشاغل مختلف آشنا كنيم، بر همين اساس آيتمي طراحي شده كه طي آن از چهره هاي آشنا براي بچه ها دعوت مي كنيم تا ميهمان خانه شادونه شده و از ويژگي هاي شغلي خود براي بچه ها صحبت كنند.
سري جديد برنامه خاله شادونه به سفارش گروه كودك و خردسال شبكه در  120 قسمت 45 دقيقه اي توليد مي شود و علي اكبر ذاكري تهيه كنندگي آن را بر عهده دارد./ص
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار