مدیر انجمن هنرهای نمایشی استان چهارمحال و بختیاری، از دریافت 40 نمایشنامه از سوی دبیرخانه بیست و پنجمین جشنواره تئاتر خبر داد.

امید بسیم گفت: بیست و پنجمین جشنواره تئاتر استانی با هدف ایجاد بستر مناسب برای خلق آثار فاخر و تجربه های تازه و کشف افق هایی نو و استعداد های ذاتی در عرصه تئاتر، نیمه دوم مهر در شهرکرد برگزار می شود.
وی افزود: از مجموع 40 اثر رسیده 15 اثر بومی و دست نویس بوده و این متون از گروه های فعال در شهرستان های شهرکرد، بروجن، فارسان، لردگان و کیار به دبیرخانه جشنواره رسیده است.
بسیم، با اشاره به موضوعات این جشنواره اظهار داشت: حماسه سیاسی، حماسه اقتصادی، قانون مداری، ایثار و شهادت، مصرف گرایی، تولید و کار، مقابله با خرافات، شادی و نشاط، تفریحات سالم و عفت و حجاب از مهم ترین موضوعات این جشنواره است.
مدیر انجمن هنرهای نمایشی استان چهارمحال و بختیاری گفت: نمایشنامه های ایرانی فقط مجاز به شرکت در این جشنواره خواهند بود و متون نمایشی باید جدید بوده و اقتباسی و الهام گرفته از متن دیگر نباشند.
وی افزود: هر گروه دارای مجوز فعالیت می تواند دو اثر به این جشنواره ارسال کند و زمان اعلام نتایج بازخوانی متون شانزدهم تیر است و بازبینی نمایش های این جشنواره نیز نیمه اول مهر انجام خواهد شد./س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.