این رفاه و آسایش بی نظیر در جبهه شش ماهی بیشتر دوام نداشت و دوستان رزمنده ما را پس از نماز جماعت فراخوانده و ماجرای دسته عیسی بن مریم را از ما بازخواست کردند.

به گزارش گروه ويژه‌نامه دفاع مقدس باشگاه خبرنگاران، "حاج مرتضی خلج" فرمانده گردان حضرت علی اصغر(ع) لشکر سیدالشهدا(ع) خاطره‌ای جالب از جنگ تحمیلی را نقل کرده که در ذیل آمده است:

برای سازماندهی نیروها در جبهه و به خصوص در مقرها تعدادی خاص از نیروها را در چادرهای نظامی مستقر و تقسیم می‌کردند و برای آن چادر گروهی نام‌گذاری می‌کردند.

ما نیز با علم به همراهی حضرت عیسی بن مریم با حضرت ولی عصر(عج) در روز ظهور آن حضرت، آن روز در جبهه برای چادر خود نام حضرت عیسی بن مریم(ع) را انتخاب کردیم.

این نام‌گذاری بی آن‌که خودمان بخواهیم منشأ خیرات و برکات بسیاری شد که از جمله آن استفاده راحت‌تر از امکاناتی مثل قطار و بهترین غذاها و مرخصی‌ها را شامل می‌شد.

اما این رفاه و آسایش بی نظیر در جبهه شش ماهی بیشتر دوام نداشت و دوستان رزمنده ما را پس از نماز جماعت فراخوانده و ماجرای دسته عیسی بن مریم را از ما بازخواست کردند. ما نیز که از این اتفاق شوکه شده بودیم ماجرای نام‌گذاری را برای آن‌ها توضیح دادیم.

آری آن روز بود که متوجه شدیم منشأ این خیرات و آسایش بی اندازه تفکر اشتباه دیگر رزمندگان نسبت به نام دسته ما بود، چرا که رزمندگان دیگر به اشتباه در مورد ما فکر می‌کردند که ما اقلیت مذهبی هستیم. مهم‌ترین مسئله‌ای که نظر همه را به خود جلب می‌کرد این سؤال بود که واقعاً چرا هیچ‌کس طی این شش ماه به این موضوع اشاره‌ای نکرده بود و از ما نپرسیده بود که شما آیا اقلیت هستید یا نه؟

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۱
Germany
محمد ایمانی
۰۴:۲۴ ۲۶ بهمن ۱۳۹۹
خدا پشت و پناه همه جانبازان عزیزمان باشد
Germany
محمد ایمانی
۰۴:۲۴ ۲۶ بهمن ۱۳۹۹
خدا پشت و پناه همه جانبازان عزیزمان باشد
United States of America
يوسف
۱۵:۲۳ ۰۷ مهر ۱۳۹۲
گرامي باد ياد تمامي شهداي دفاع مقدس .
آخرین اخبار