پیشکسوت استقلال گفت: اگر استقلال تیموریان را هم بتواند حفظ کند تکمیل می شود و در آن زمان است که باید گفت استقلال در نقل و انتقالات خوب عمل کرده است.

مهدی پاشازاده در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: استقلال در فصل نقل و انتقالات عملکرد خوبی داشته است، اگرچه در حفظ جباری نتوانست موفق ظاهر شود.

وی در خصوص جذب بازیکن در خط حمله بیان کرد، حفظ برهانی، مجیدی، اکبرپور و جذب قاضی خط حمله استقلال را قوی تر کرده است، چراکه هر کدام از این بازیکنان در حمله به صورت خاصی بازی می کنند و عملکردهای متفاوتی دارند که این مسئله یک نقطه قوت برای استقلال است.

پیشکسوت استقلال در ادامه اضافه کرد: هرچقدر که استقلال در خط حمله خوب عمل کرده ولی تا الان نتوانسته جایگزین خوبی برای جباری پیدا کند و هنوز هافبک دفاعی استقلال مشخص نیست و اگر نتواند آندو را جذب کند مطمئناً در این پست به مشکل می خورند.

**فشردگی بازی ها نمی تواند استقلال را از کوران مسابقات دور کند

پاشازاده در خصوص حضور استقلال در جام باشگاه های آسیا و بازی در لیگ و جام حذفی اذعان کرد: استقلال در جذب بازیکن خوب عمل کرده است و یارهای ذخیره هم می توانند جای بازیکنان اصلی را به خوبی پر کنند و استقلال هر چقدر هم که بازی های زیادی را داشته باشد فشردگی این بازی ها به افت کیفیت آبی ها منجر نخواهد شد چراکه استقلال بازیکنان خوبی جذب کرده است.

وی در ادامه تصریح کرد: استقلال باید تمام تلاش خود را برای حفظ آندو بکند به این دلیل که آندو می تواند بازیکن خوبی برای استقلال باشد

**استقلال امسال هم لیاقت قهرمانی دارد

پاشازاده در رابطه با حضور قدرتمند استقلال در لیگ سیزدهم گفت: استقلال با این نفرات پتانسیل قهرمانی در لیگ سیزدهم و دفاع از قهرمانی را دارد و من امیدوارم استقلال با این کادر فنی و بازیکنان بتواند دوباره از حیثیت استقلال دفاع کند و آبی ها را در صدر نگه دارند.

**بازی اول مقابل گسترش روحیه ساز است

پیشکسوت تیم ملی در خصوص بازی اول استقلال مقابل گسترش فولاد تبریز گفت: این بازی می تواند برای استقلال مهم و برای ادامه مسابقات لیگ روحیه ساز باشد. اگر چه این بازی در دست خود آبی ها است آن ها می توانند بازی را گره بزنند و سخت کنند و هم می توانند بازی خوب و هماهنگی را از خود به نمایش بگذارند و اولین قدم را محکم بردارند و در همان بازی اول برای رقبای دیگر خط و نشان بکشند.

**لیگ سیزدهم متفاوت خواهد بود

وی در رابطه با لیگ سیزدهم و حضور تیم ملی در جام جهانی بیان کرد: لیگ سیزدهم مطمئناً لیگ پویایی خواهد بود چرا که بازیکنان انگیزه ی زیادی برای رسیدن به تیم ملی و حضور در جام جهانی خواهند داشت این لیگ می تواند لیگ متفاوت باشد و پدیده های جوان را حتماً در لیگ مشاهده خواهیم کرد.

**تاج می تواند نظم بیشتری به لیگ بدهد

پاشازاده در پایان خاطر نشان کرد: امیدوارم با حضور تاج، لیگ سیزدهم با نظم بیشتری برگزار شود و صعود ما به جام جهانی باعث نشود که مسئولان عیب های فوتبال را نبینند و فوتبال ما آسیب ببیند. با برنامه ی منظم و دقیق لیگ می توانیم تیم ملی خوب و منسجمی را راهی جام جهانی کنیم./آق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار