اختلال ایجاد شده برای برخی از مشترکین ایرانسل در برخی از مناطق استان مازندران طی شب گذشته به علت مشکل فنی در شبکه انتقال کشور بوده است.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران از ساعت 19 و 45 دقیقه عصر روز گذشته و با ایجاد اختلال در شبکه انتقال کشور، خطوط برخی آغاز مشترکان ایرانسل در بخش هایی از استان مازندران با اختلالاتی مواجه شده اند.
این قطعی طولانی مدت در شبکه تلفن همراه ایرانسل برای مردمی که از این خطوط خدمات دریافت می کنند و در این مناطق تردد دارند مشکلاتی را ایجاد کرده است.
کریم بیگی مدیر روابط عمومی ایرانسل گفت: اختلال ایجاد شده برای برخی از مشترکین ایرانسل دربرخی از مناطق استان مازندران طی شب گذشته به علت مشکل فنی در شبکه انتقال کشور بوده است.
وی ادامه داد: این اختلال در شبکه انتقال کشور به وجود آمده و خارج از حوزه دسترسی ایرانسل است. کریم بیگی با عذر خواهی از آن دسته از مشترکین ایرانسل که در برخی از مناطق استان مازندران با این اختلال مواجه شده اند اظهار داشت: با رفع اختلال به وجود آمده در شبکه انتقال کشور، بلافاصله سرویس دهی ایرانسل در این مناطق به وضعیت عادی باز خواهد گشت. /ف
برچسب ها: ایرانسل ، اختلال ، مشترکین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.