افتتاح نمايشگاه قاب هاي چهل ساله كه همزمان با سالروز درگذشت يكي از شناخته شده ترين اساتيد تئاتر در ايران برگزار مي شود، به صورت زنده از محل تئاترشهر پخش خواهد شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومي رسانه ملي؛ برنامه تئاتر اين هفته "هفت اقليم" با استقرار در مجموعه تئاتر شهر به صورت مستقيم از افتتاح اين نمايشگاه و اهميت تئاتر شهر و سمندريان پخش مي شود. مجموعه تئاتر شهر در سال 1346 از سوي اميرعلي سردار افخمي طراحي شد و ساخت آن پنج سال به طول انجاميد. اين مكان به عنوان بزرگ ترين مجموعه ئئاتر ايران محسوب مي شود كه امسال وارد چهلمين سال خود شده است. 
البته پيش از اين برنامه هايي براي چهاردهمين دهه عمر تئاتر شهر برگزار شده كه در ادامه انها قرار است نمايشگاهي از پوسترهاي تئاتر در 40 سال گذشته همزمان با اولين سالگرد درگذشت حميد سمندريان، از اساتيد تئاتر برگزار شود. 
برنامه "هفت اقليم" كاري از گروه هنر شبكه راديويي فرهنگ است كه همه روزه از ساعت 19:30 الي 21 از موج اف ام رديف 106 پخش مي شود. 
حسن آزادي ، بهاره برهاني و محسن حسن زاده كارشناسي، عباس غفاري سردبيري و مرتضي صداقت گو تهيه‌كنندگي برنامه تئاتر "هفت اقليم" را كه روزهاي شنبه پخش مي‌شود، برعهده دارند./ص
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار