عضو شوراي شهر اسلامي تهران گفت: محمدباقر قاليباف به عنوان يکي از گزينه‌هاي مورد نظر براي ابقا در سمت شهرداري تهران به عنوان يکي از گزينه‌هاي اين شورا مد نظر است.

به گزارش خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، "مرتضی طلايي" در حاشيه مراسم تقدیر از "غلامعلي حداد عادل" در حوزه هنري سوره با اشاره به برگزاري جلسات شوراي شهر تهران اظهار داشت: تاکنون دو جلسه رسمي با حضور اعضاي جديد و قديم اين شورا در صحن علني برگزار کرده و درباره موضوعات مختلف به بحث و تبادل نظر پرداخته‌ايم.

وي که در جمع خبرنگاران سخن می‌گفت، ادامه داد: بررسي موارد مربوط به هيئت رئيسه و ساختار آينده شوراي اسلامي شهر تهران از جمله موضوعاتي بود که مورد بحث قرار گرفت.

طلايي با اشاره به مسئوليت انتخاب شهردار تهران از سوي شوراي اسلامي اين شهر گفت: با توجه به شاخص‌هاي موجود در اين زمينه، محمدباقر قاليباف به عنوان يکي از گزينه‌هاي شوراي اسلامي شهر مطرح است.

اين عضو شوراي شهر تهران در پاسخ به اين که آيا محمدباقر قاليباف درباره ادامه فعاليت خود در شهرداري تهران اعلام آمادگي کرده است، گفت: بله تاکنون با وي صحبت‌هايي انجام شده، اما وی جواب قطعي براي ابقا در شهرداري تهران را به ما نداده است.

طلايي در پايان خاطرنشان کرد: بنا به پيش‌بيني و برآورد خودم اگر چنان‌چه اکثريت اعضاي شوراي شهر تهران از محمدباقر قاليباف درخواست فعاليت به عنوان شهردار تهران داشته باشند فکر نمي‌کنم که وي جواب منفي بدهد، اما در نهايت بايد منتظر ماند که در آينده چه پيش خواهد آمد.

انتهای‌ پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار