اردوی مرحله ی دوم تیم ملی شمشیر بازی در حالی از 29 تیر ماه آغاز می شود که هنوز سالن مناسبی در اختیار شمشیر بازان گذاشته نشده است.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، سالن شیرودی تهران این روزها میزبان شمشیربازان ملی پوشان کشورمان است تا خود را برای رقابت های مسابقات جهانی قزاقستان آماده کنند. 

سالنی با قدمت طولانی که به قول یکی از مسئولان فدراسیون شمشیر بازی آنقدر قدیمی است که دیگر نمی شود آن را تعمیر کرد و به قولی نوسازی آن آب در هاونگ کوبیدن است!

مسئولان فدراسیون نیز بارها و بارها قول دادند تا سالنی را به شمشیر بازان اختصاص دهند تا کمی از گلایه ها کاسته شود، اما سوال این است که چرا فریاد این بازیکنان به جای نمی رسد. 

می گویند مسئولان وزارت ورزش باید کاری بکنند تا شمشیر بازان از این آشفتگی و نابسامانی بیرون بیایند. 

از شمشیر بازی بانوان که خبر می گیری می گویند فعلا شرایط به نحوی است که اردوی بانوان باید لغو شود تا آقایان شمشیر بازان بتوانند اردو داشته باشند این درحالی است که ملی پوشان کشورمان با او ضاع نامساعد سالن و دیگر مشکلات مالی توانستند بعد از 14 سال تیم چین را شکست دهند و به فینال مسابقات آسیایی شانگهای چین راه پیدا کنند. 

اما انگار خون ورزشکاران دیگری مثل فوتبالیست ها  رنگین تر از شمشیر بازان است چرا که خبری از وعده های میلیاردی در این ورزش به چشم نمی خورد و تنها به مقادیری جایزه اشاره می شود که صحبت های بازیکنان حاکی از آن است که وعده های آن پول های کم هم عملی نمی شود. 

باقر زاده نیز می گوید سعی خود را برای بهبود شرایط فدراسیون و بازیکنان انجام می دهد اما گویا مشکلات شمشیر بازان در حدی است که با کارهای محدود وکوتاه مدت تغییر چندانی در اوضاع پیش نمی آید. 

امیدواریم مسئولان وزارت ورزش و وزیر محترم ورزش بیش از پیش در این ورزش توجه داشته باشند./آق
برچسب ها: شمشیربازی ، وعده ، دایی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار