27 تيرماه آخرين مهلت براي واريز 40 ميليون تومان قسط مسکن ويژه تهرانسر است.

به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران اداره کل راه و شهرسازی استان تهران اطلاعیه ای صادر کرد مبنی بر اینکه  متقاضیانی که طرح مسکن ویژه تهرانسر ثبت نام می نمایند باید توجه داشته باشند که بلافاصله بعد از تایید مدارک ارسالی در سایت می بایست 200 میلیون ریال قسط دوم را واریز نمایند.

براساس این گزارش سررسید 200 میلیون ریال قسط سوم آخر تیر 92 و سررسید 200 میلیون ریال قسط چهارم اول شهریور 92 است.

این گزارش می افزاید: همزمان با تحویل واحد به متقاضی (نیمه دوم سال 92) طبق دستورالعمل ثبت نام معادل 30 درصد از بهای کارشناسی قدرالسهم عرصه مربوط به هر واحد دریافت می شود.

در همین راستا الباقی قیمت تمام شده واحد مسکونی با در نظر گرفتن 70 درصد بهای کارشناسی زمین به صورت اقساط ماهیانه طولانی مدت 10 ساله با مبلغ هر قسط حدود 10 میلیون ریال اخذ خواهد شد.
 
در صورتی که در خلال مراحل تکمیل اطلاعات یا بررسی مدارک توسط این اداره کل متقاضی فاقد شرایط لازم تشخیص داده شد ، می تواند با مراجعه به سایت اینترنتی نسبت به درج انصراف و رفع مسدودی حساب و برداشت مبلغ واریز شده اقدام نمایند.

براساس این گزارش متراژ واحدهای در حال احداث حدود 105 مترمربع به صورت مفید و دارای انباری و پارکینگ و آسانسور است.
 
با توجه به شرایط مذکور قسط پنجم پرداختی توسط متقاضیان مبلغی معادل 400 الی 450 میلیون ریال قبل از تحویل واحد خواهد بود.
 
براساس این گزارش  فریبرز واحدی در گفتگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران با بیان اینکه ظرفیت مسکن ویژه در تهرانسر تکمیل شده است ،گفت: هیچ ثبت نام جدیدی در سایت تهارنسر تا اطلاع ثانوی صورت نمی گیرد.

وی ادامه داد :درحال برنامه ریزی برای ایجاد ظرفیت در مناطق 22 و آتی شهر هستیم.

 مدیر کل راه وشهرسازی استان تهران با اشاره به اینکه از آبان وآذر ماه تحویل واحدهای مسکن ویژه تهرانسر آغاز می گردد افزود:تمامی خدمات زیرساختی واحدهای مسکن ویژه در تیرماه تکمیل نمی شودو تنها تعداد اندکی از واحدها به اتمام می رسد.

واحدی در ادامه تصریح کرد: پیمانکاران آتی شهر برای مسکن ویژه انتخاب  و تجهیزات کارگاه ها انجام شده است.

وی در ادامه اظهار داشت:تا کنون سندهای زمین های آتی شهربرای ساخت مسکن های ویژه آماده نشده است.

انتهاي پيام/
 

برچسب ها: مسکن ، قسط ، تهرانسر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار