فرماندار شهرستان خلخال گفت: بسترهای سرمایه‌گذاری در خلخال مهیا است و این شهرستان آماده جذب سرمایه‌گذاری‌ها در حوزه‌های مختلف است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل/ هوشنگ محمدی امروز در بازدید سرمایه‌گذاران بخش خصوصی و نماینده مردم خلخال و کوثر در مجلس شورای اسلامی از بسترهای سرمایه‌گذاری شهرستان خلخال اظهار داشت: زمینه‌های مختلف سرمایه‌گذاری موجود در شهرستان خلخال می‌طلبد تا فعالیت‌های مطلوب و شایسته‌ای در زمینه جذب سرمایه‌گذار صورت گیرد.

وی به طرحهای راه‌سازی در دست اجرا از جمله جاده سرچم – فیروزآباد - خلخال و خلخال – کلور - درام اشاره کرد و گفت: این دو محور از اساسی‌ترین محور‌ها در توسعه شهرستان خلخال برای ارتباط با مرکز استان و کشور است که با اتمام ساخت این دو مسیر شهرستان خلخال به چهار‌راه ارتباطی از غرب به شمال و مرکز کشور تبدیل خواهد شد.

فرماندار شهرستان خلخال گفت: ما آمادگی داریم تا در هر حوزه بسته به حضور سرمایه‌گذار و نوع سرمایه‌گذاری اراضی و امکانات مورد نیاز را در اختیار سرمایه‌گذار بگذاریم.

محمدی با اشاره به جاده‌های دسترسی مورد نیاز برای صدور تولیدات شهرستان خلخال به سایر استان‌ها نیز تصریح کرد: جاده اصلی اردبیل - سرچم جنوب استان اردبیل را متحول کرده و سرمایه‌گذاران به راحتی خواهند توانست تا تولیدات خود را به سراسر کشور انتقال دهند.

وی در بازدید از منطقه گردشگری اندبیل خلخال نیز بیان داشت: با پیگیری‌ها از سال 91 تاکنون زمین لازم برای توسعه تفرجگاه اندبیل به مساحت 5/10 هکتار در منطقه گردشگری اندبیل به سرمایه‌گذار تحویل شده که سرمایه‌گذار این طرح بخش خصوصی بوده و با هدف ایجاد تله‌کابین و دهکده سلامت سرمایه‌گذاری خواهد کرد.

فرماندار شهرستان خلخال در ادامه در خصوص آب و هوای منطقه خلخال و با تاکید بر اینکه سرمایه‌گذاری در خلخال موفقیت‌آمیز خواهد بود، گفت: شهرستان خلخال برای هر نوع سرمایه‌گذاری حتی از لحاظ آب و هوایی نیز آمادگی دارد/س.

برچسب ها: خلخال ، بسترهای ، سرمایه ، گذاری ، در ، مهیا ، است
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.