رئیس اتاق بازرگانی، صنایع و معادن و کشاورزی استان اردبیل گفت: ادغام وزارتخانه‌ها به ویژه وزارت صنایع و معادن و بازرگانی هیچ سود و ثمره‌ای برای بخش تولید به همراه ندارد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل / حسین پیرمؤذن با اشاره به اینکه ادغام وزارتخانه‌های صنایع و معادن و بازرگانی غیر از تبعات منفی هیچ سودی به بخش تولید نداشته است، اظهار داشت: سئوال ما از مسئولان و متولیان این حوزه این است که این ادغام چه سودی به همراه داشته است؛ جز اینکه صنعت قربانی بخش تجارت شده است.

وی تصریح کرد: بعد از ادغام وزارت صنایع و معادن با وزارت بازرگانی بخش صنعت و معدن به فراموشی سپرده شده است.

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع و معادن و کشاورزی استان همچنین خاطرنشان کرد: ‌این ادغام جفا در حق تولید است و یکی از بهترین راه‌های حمایت از تولید جدا کردن این دو وزارتخانه از یکدیگر در دولت آینده است.

پیرموذن با اشاره به اینکه کمیته تسهیل در اردبیل به شکل واقعی برگزار نشده است، گفت: عدم برگزاری جلسات کمیته تسهیل و نیز عدم اجرای مصوبات این کمیته در ماه‌های گذشته یکی دیگر از فرصت‌های از دست رفته برای بخش خصوصی است.

رئیس اتاق بازرگانی استان اردبیل در ادامه ابراز داشت: در سفر دور چهارم هیئت دولت به استان 300 میلیارد تومان سرمایه در گردش برای واحدهای تولیدی تصویب شد که آن هم در حد مصوبه باقی‌مانده است/س.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.