نماینده مردم خلخال و کوثر در مجلس شورای اسلامی گفت: توسعه سرمایه‌گذاری تنها راه نجات جنوب استان اردبیل از بن‌بست و عامل پیشرفت وعمران این مناطق است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل / جلیل جعفری بنه خلخال اظهار داشت: تنها راه نجات جنوب استان از محرومیت حرکت به سوی توسعه سرمایه‌گذاری است.

وی با اشاره به پایین بودن متوسط بهره‌مندی شهرستان‌های خلخال و کوثر از زیر ساخت‌ها در سال‌های گذشته خاطرنشان کرد: شهرستان خلخال و کوثر در تمامی حوزه‌ها توانمند برای حضور سرمایه‌گذاران است و برگزاری همایش فرصت های سرمایه‌گذاری در خلخال و کوثر سبب شد تا سرمایه‌گذاران برای حضور در خلخال و سرمایه‌گذاری رغبت نشان دهند.

عضو کمیسیون انرژی‌های نو مجلس با تقدیر از تلاش‌های دولت در سال‌های اخیر گفت: حضور سرمایه‌گذاران بخش خصوصی در کنار تلاش‌های دولت می‌تواند گام‌های توسعه در جنوب استان را تسریع کرده و به شکوفایی و توسعه تولید و نجات از فقر و محرومیت کمک کند.

جعفری افزود: ما به همراه سرمایه‌گذاران بخش خصوصی در حوزه ساخت و مدیریت فرودگاه و چند سرمایه‌گذار در حوزه صنعت، بسترهای گردشگری از نزدیک از موقعیت‌های خاص دو شهرستان در جنوب استان بازدید کرده‌ایم و در این بازدید‌ها متوجه علاقمندی سرمایه‌گذاران بخش خصوصی شده‌ایم و امیدواریم با عنایت خداوند و حضور سرمایه‌گذاران شاهد رونق و توسعه خلخال و کوثر باشیم.

وی تاکید کرد: حضور سرمایه‌گذار در منطقه موجب ایجاد بستر‌های سرمایه‌گذاری و اشتغال می‌شود که ایجاد اشتغال و رفع بیکاری موجب رضایت‌مندی مردم از مسئولان خواهد شد.

این نماینده مجلس گفت: سد کوثر نیز با پیگیری‌های انجام شده هم اکنون فعال شده و نزدیک به 80 درصد پیشرفت فیزیکی دارد که انتظار می‌رود پیمانکار و مسئولان طرح با سرعت کار تکمیل سد را انجام دهند.

نماینده مردم خلخال و کوثر در مجلس شورای اسلامی در ادامه دو شهرستان خلخال و کوثر را نیازمند توجه مسئولان استانی و کشوری دانست و ابراز داشت: شهرستان خلخال و کوثر آن طور که باید توسعه می‌یافت، توسعه نیافته است ومردم دو شهرستان خلخال و کوثر حق بهره‌مندی از خدمات شایسته نظام را دارند/س.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.