عضو فراکسیون رهروان ولایت مجلس گفت: رئیس‌جمهور منتخب یک‌شنبه 23 تیر ماه برای افطار میهمان نمایندگان مجلس در پارلمان است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل / منصور حقیقت‌پور اظهار داشت: اراده مجلس بر این است که همکاری نزدیک و همراهی صمیمانه‌ای را با دولت منتخب داشته باشد که در این رابطه رایزنی بین رئیس مجلس با رئیس جمهور منتخب انجام شده و قرار است این تعاملات بیشتر شود.

وی با بیان اینکه در همین راستا نمایندگان مجلس 23 تیر ماه میزبان رئیس جمهور منتخب خواهند بود، خاطرنشان کرد: ما به هیچ‌ عنوان دنبال سهم‌خواهی یا القای دیدگاه‌ها و نظرات و پیشنهادات خود به رئیس جمهور منتخب نیستیم بلکه فراکسیون رهروان ولایت سعی دارد در خصوص مسائل مختلف که در کشورمان ساری و جاری است با رئیس جمهور منتخب بحث و دیدارهایی داشته باشد.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: در این نشست مسائل اقتصادی، فرهنگی، شکل‌گیری کابینه، مسائل امنیتی و فضای موجود جامعه و رفع مشکلات و دغدغه‌های معیشتی مردم با یک مدیریت و مهندسی درست و رفع مشکلات تبادل نظر شده و سعی خواهیم کرد در فرصت باقیمانده با تدبیری درست و عالمانه شکافی که در ماه‌های اخیر بین قوای مقننه و مجریه به وجود آمده است به بهترین شکل ترمیم شود.

حقیقت‌پور گفت: این اتفاق مبارکی است که به هم‌افزایی و همپوشانی بیشتر قوا و استفاده از ظرفیت‌های اجرایی کمک خواهد کرد چرا که دولت جدید مصمم است از ظرفیت کارشناسی و عالمانه مجلس بهره بگیرد.

وی عنوان کرد: امروز بیشترین مسائلی که خواست مردم و مطالبه عمومی به شمار می‌رود تا نمایندگان مجلس با همراهی دولت به رفع آن اقدام کنند. مسائل اقتصادی، اجرای درست قانون هدفمندی یارانه‌ها، مهار تورم، حل معضل بیکاری، بحث‌های گرانی و معاش مردم است که قطعاً در این زمینه حرکت‌ها و برنامه‌ریزی‌ها به شکل صحیح انجام خواهد شد.

عضو مجمع نمایندگان استان همچنین افزود: کار گروه‌هایی نیز در این زمینه از سوی دولت و مجلس تعیین شده تا کارها را به پیش ببرند که امیدواریم این حرکت‌ها به هماهنگی بیشتر بین دولت و مجلس بینجامد.

حقیقت‌پور در ادامه سیاق اعتدال سوی دولت روحانی را یاد آور شد و گفت: کابینه دولت روحانی برای عبور از رای اعتماد مجلس باید شرایط لازم را احراز کنند که انتظار می‌رود روحانی با چینش نیروهای توانمند، منطقی و اعتدالگرا بتواند برای تمام اعضای کابینه خود از مجلس شورای اسلامی رای اعتماد بگیرد/س.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.