نماینده مردم پارس‌آباد و بیله‌سوار در مجلس گفت: انتظاری که امروز مردم از دولت آینده دارند، آن است که کمر همت به حل مشکلات معیشتی و اقتصادی ببندد تا با همراهی مجلس در این مسیر گام‌های جدی برداشته شود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل/ حجت‌الاسلام حبیب برومند امروز در دیدار جمعی از اهالی شهر پارس‌آباد و تازه‌کند اظهار داشت: دولت آینده با برنامه‌ریزی دقیق و همچنین تدبیر درست امیدواری خوبی را در مردم برای حل مشکلات و دغدغه‌های اقتصادی به وجود آورده که قطعاً با همراهی قوه مقننه و خود مردم می‌تواند در این بستر کارهای جدی و اساسی را انجام دهد.

وی، دوری از کارهای حاشیه‌ای و پرهیز از برخی حرکت‌های ناصواب را خواست مردم و مطالبه همگانی از دولت آینده توصیف کرد و افزود: هرچند تاکنون بخش عظیمی از برنامه‌ریزی‌ها و هدف‌گذاری‌های ما تحت تأثیر اصول سیاسی بوده است، اما نباید با نگاه سیاسی اقتصاد را ذبح کرد؛ بلکه ضرورت دارد برای برخورداری از یک اقتصاد پویا و پرتحرک با دوری از اقتصاد دولتی به سمت آزاد کردن ظرفیت‌ها و توانمندی‌ها به دست خود ملت حرکت کنیم.

برومند، بیشترین درخواست مراجعان به دفاتر خود را مربوط به حل مشکلات اقتصادی، اشتغال، رفع تورم و گرانی اعلام کرد و گفت: تورم موجود در کشور واقعاً آزاردهنده است و با وجود آنکه دولت خدمتگزار نهم و دهم تلاش گسترده‌ای را آغاز کرده، اما همچنان قادر نشده تورم فزاینده را مهار کند.

نماینده مردم پارس‌آباد و بیله‌سوار در مجلس به قابلیت‌های منطقه در حوزه کشاورزی و زیرساخت‌های تحول اقتصادی اشاره کرد و یادآور شد: با وعده دولت خدمتگزار قرار است شهرستان پارس‌آباد به فرمانداری ویژه ارتقا یابد که امیدواریم تا پایان دولت دهم و با طرح این موضوع در جلسه هیئت وزیران این مطالبه به تحقق بنشیند.

وی گفت: همچنین برای الحاق شهرستان‌های پارس‌آباد و بیله‌سوار به مناطق آزاد تجاری ارس گام‌های جدی برداشتیم تا از این طریق بتوانیم این مناطق را که از ظرفیت تجاری، گردشگری و کشاورزی بی‌نظیر برخوردار هستند به منطقه آزاد تجاری متصل کنیم.

برومند همچنین افزود: ما تاکنون نتوانسته‌ایم از تمام ظرفیت منطقه مغان به ویژه کشت و صنعت به عنوان یک بنگاه اقتصادی استفاده کنیم؛ در حالی که برخی‌ها تلاش می‌کنند برای منافع خود از این بنگاه اقتصادی بهره‌برداری کنند.

وی در ادامه به‌ کارگیری ظرفیت‌های خوب منطقه در ایجاد فرصت‌های مطلوب و مناسب برای غنی‌سازی اوقات فراغت جوانان، نوجوانان و نسل آینده را بسیار ضروری و بااهمیت توصیف کرد/س.

برچسب ها: پارس ، آباد ، انتظار ، مردم ، از ، دولت ، آینده
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.