رئیس مجمع نمایندگان استان اردبیل گفت: قانون هدفمندی یارانه‌ها در دولت دهم به شکل ناقص اجرا شد که انتظار می‌رود دولت آینده این نواقصات را به سرعت برطرف کند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل/ کمال‌الدین پیرمؤذن در نشست با جمعی از اهالی اردبیل اظهار داشت: راهبرد مجلس و دولت در رابطه با مسائلی همچون تورم و گرانی راهبردی عقلانی و مدبرانهاست و ما از دولت آینده انتظار داریم در وهله اول جلوی این معضلات اقتصادی را بگیرد و اجازه دهد مردم در یک فضای آرام و کم تنش تنفس کنند.

وی با بیان اینکه هدفمندی یارانه‌ها کاری ضروری و غیر قابل اجتناب بوده است، ‌تصریح کرد: بنده معتقدم اجرای این طرح را نباید زیر سئوال برد اما نحوه اجرای آن صحیح نبوده و مجلس نیز در قالب قانون جامع و کامل از دولت آینده انتظار دارد هدفمندی یارانه‌ها را به شکل صحیح و با هدف پرداخت حق بخش صنعت و دیگر بخش‌ها مدنظر قرار دهد.

رئیس مجمع نمایندگان استان با بیان اینکه امیدواری در جامعه برای روی کار آمدن دولت روحانی بالا رفته و در عرصه بین‌المللی نیز شاهد برخی تحرکات جدی و مثبت هستیم، خاطرنشان کرد: انتظاری که امروز همه مردم در یک حرکت عقلانی و مدبرانه از دولت یازدهم دارند، ‌این است که با اجرای عدالت واقعی در جامعه در تمام حوزه‌ها به تعاملات و تقویت ارتباطات در سطح جهانی و بین‌المللی بیشتر همت کنند تا دشمن را مجبور به عقب‌نشینی از موضع تحریم و تهدید کند.

پیرموذن همچنین افزود: قطعاً در در نشست با روحانی رئیس جمهور منتخب تمام درد دل‌ها و همچنین خواسته‌ها و مطالبات مردم مطرح می‌شود و ما انتظار داریم که بدون دخالت نمایندگان دولت کابینه‌ای را تشکیل دهد که کارآمدی آن محرز و مشخص باشد.

وی در مورد طرحی که از سوی برخی نمایندگان مطرح شده تا حق و حقوق ویژه برای خودشان قائل شوند، بیان کرد: این حق و حقوق قطعاً در شأن نمایندگان مردمی نیست و به هیچ عنوان بنده چنین طرحی را امضا نکرده و پیگیر آن نبودیم و این موضوع از طرف عده‌ای قلیلی از نمایندگان آن هم در حد پیشنهاد مد نظر بوده که به نظر نمی‌رسد موضوع خاص و یا مشکلی جدی باشد.

رئیس مجمع نمایندگان استان اردبیل شأن نمایندگان را شأن خدمتگزاری واقعی، صادقانه و حضور در جمع مردم مؤمن و شهیدپرور توصیف کرد و ادامه داد: ما این جایگاه و عظمت حضور در بین مردم را با هیچ چیز معاوضه نمی‌کنیم/س

برچسب ها: اردبیل ، اجرای ، هدفمندی ، یارانه ، ها
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.