دبیر کل فدراسیون فوتبال با ارسال نامه ای به برخی از روسای هیاتهای فوتبال اعلام کرد که هر چه زودتر آمادگی خود را برای حضور در رقابتهای لیگ برتر فوتبال ساحلی بانوان اعلام کنند.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران، مهدی محمد نبی-دبیر کل فدراسیون فوتبال با ارسال نامه ای به برخی از روسای هیات فوتبال استانها درخصوص اعلام آمادگی تیم آن استان جهت حضور در مسابقات لیگ برتر فوتبال ساحلی بانوان کشور فصل 93-92 و معرفی ورزشگاه جهت برگزاری مسابقات که مقرر بود تا مورخ 5/4/92 بصورت مکتوب اعلام کنند، تا کنون تیم های شهرداری شهر جدید هشتگرد – تیران اصفهان – صنعت مس رفسنجان – ویژن هرمزگان آمادگی خود را برای حضور در پیکارهای لیگ برتر فوتبال ساحلی اعلام نکرده اند.

بر همین اساس تیمها تا مورخ 24/4/92 مهلت دارند تا آمادگی خود را برای حضور در این رقابتهای اعلام کنند در غیر این صورت به منزله انصراف از حضور در مسابقات تلقی می شود و نسبت به جایگزینی تیمها اقدام خواهد شد.

تیم های خزرپوشان مازندران – کوثر چهارمحال – آرسن میناسیان گیلان – حرم گناوه بوشهر برای حضور در بازیهای لیگ برتر فوتبال ساحلی بانوان آمادگی خود را اعلام کرده اند./زر
برچسب ها: فوتبال ، ساحلی ، بانوان ، نامه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار