معاون توسعه منابع و پشتیبانی آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: در دور اول سفرهای تابستانی بیش از 6 هزار و 460 خانوار فرهنگی به استان اردبیل سفر کردند تا از جاذبه‌ها و مناطق دیدنی استان اردبیل استفاده کنند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل/ موسی عدالتخواه   در جلسه مسئولان ستادهای اسکان فرهنگیان در اردبیل اظهار داشت: با توجه به اتمام دور اول سفرهای تابستانی و فرا رسیدن ماه مبارک رمضان برنامه‌ریزی‌ها و مقدمات در این یک ماه به صورت منسجم انجام می‌شود تا در دور دوم سفرها که از اواخر مردادماه تا آخر شهریورماه به طول می‌انجامد در خدمت فرهنگیان، مسافران و گردشگران باشیم.

وی گفت: استان اردبیل از ابتدای تعطیلات تابستانی تاکنون میزبان 75 هزار و 750 نفر روز میهمان فرهنگی در استان بود که ما نیز توفیق میزبانی از این فرهنگیان و خانواده‌هایشان را داشتیم و سعی کردیم در حد بضاعت و توان خود استقبال و پذیرایی خوبی را از آنها داشته باشیم.

معاون آموزش و پرورش استان بیشترین حضور گردشگران و مسافران و اسکان آنها را سرعین، اردبیل، نیر و مشگین‌شهر اعلام کرد و افزود: ‌بیشترین مراجعان فرهنگیان و خانواده‌های آنها در ستادهای اسکان نواحی یک و دو اردبیل، سرعین و نیر بوده است.

عدالتخواه خاطر نشان کرد: بیش از 895 کلاس درس و مرکز شبانه‌روزی برای پذیرش و اسکان تابستانی میهمانان، مسافران فرهنگی و خانواده‌هایشان تدارک دیده شده است تا بتوانند از این ظرفیت استفاده کنند که انتظار می‌رود در دور دوم سفرها بخش عظیمی از مسافرت‌ها و گردشگری با محوریت استان اردبیل انجام شود.

وی در ادامه گفت: ما از هم اکنون برای میزبانی شایسته در دور دوم سفرهای تابستانی برنامه‌ریزی‌هایمان را انجام می‌دهیم تا بتوانیم بدون کاستی و نقص در خدمت مسافران و میهمانان تابستانی باشیم/س.

برچسب ها: اردبیل ، سفرهای ، تابستانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.