رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهر و رئیس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی تفاهم نامه همکاری امضاء کردند.

 

به گژارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران تبریز، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهر از برنامه های اصلی این دانشگاه را در سالجاری تقویت ارتباط دانشگاه با صنعت و جامعه برشمرد و افزود: تلاش داریم با ارائه ساز و کارهای لازم و تعامل مثبت و جدی با کارخانجات، سازمان ها و ادارات و نهادها همکاری علمی، پژوهشی تحقیقاتی و آزمایشگاهی مابین این دانشگاه با مراکز مختلف تولیدی صنعتی خدماتی بیش از پیش گسترش یابد.

خلیلی دراین جلسه از آمادگی این دانشگاه و مجموعه تحت پوشش متشکل از اساتید دانشگاهی و دانشجویان بخصوص دانشجویان مقطع کارشناسی ارشد برای اجرای پایان نامه های خود در رشته های مرتبط با سازمان جهاد کشاورزی و ادارات وابسته خبر داد.

وی، گفت: این دانشگاه که یکی از واحدهای برتر استان در اجرای پروژه های تحقیقاتی است آمادگی دارد با همراهی و همکاری اساتید برجسته دانشگاهی، اعضای باشگاه پژوهشگران در زمینه های مختلف با آن سازمان همکاری نموده و ایده ها و طرح های مرتبط را با همکاری آن سازمان عملیاتی نماید.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی نیز شهرستان اهر را یکی از شهرهای مهم استان در بخش کشاورزی، دامی، منابع طبیعی برشمرد و دانشگاه آزاد اسلامی اهر را پتانسیل مناسب برای شکوفایی استعدادهای بالقوه منطقه در بخش کشاورزی برشمرد.

محمدیان بااشاره به اینکه منطقه ارسباران با بیش از 1300 نوع گونه گیاهی یکی از مناطق منحصر به فرد کشور می باشد راه اندازی مرکز تحقیقات گیاهان دارویی و ترویج و توسعه کشت این نوع گیاهان دارویی را توسط آن دانشگاه بسیار مهم و تأثیرگذار عنوان کرد و از آمادگی این سازمان برای اعطای تسهیلات بانکی و سایر تسهیلات برای اعضای باشگاه پژوهشگران فارغ التحصیلان و مجموعه دانشگاه برای راه اندازی طرح های تولیدی و صنایع تبدیلی در بخش کشاورزی خبر داد/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.