مرحله جدیدی از تمرینات آماده سازی تیم های ملی تنیس کشورمان از امروز ( 22 تیر ماه) در آکادمی تنیس استقلال از سر گرفته شد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران : با مشخص شدن نفرات اعزامی به رقابت های دیویس کاپ و المپیک آسیایی نوجوانان ، مرحله جدیدی از اردوی آماده سازی تیم های ملی کشورمان در آکادمی تنیس استقلال آغاز شد و تنیسورها تمرینات خود را زیر نظر سعید احمدوند استارت زدند.

در رده سنی بزرگسالان انوشا شاهقلی ،اشکان شکوفی ، شاهین خالدان ، البرز اخوان ، اشکان دبیری و فرشاد طلاور و در رده سنی نوجوانان کاوه ادیبی ، آرین ابراهیمیان ، محمد کارگران اروجی و آرمان جلیلی در تمرینات تیم ملی حضور دارند که سعید احمدوند به عنوان سرمربی، سیف الله بهزاد پور به عنوان مربی، و مصطفی بهزاد پور به عنوان مربی بدنساز ملی پوشان را در این مرحله از اردو همراهی می کنند.

یادآور می شود: با هدف آمادگی هرچه بیشتر برای حضور در رقابت های دیویس کاپ در گروه 3 آسیا و اقیانوسیه تیم ملی بزرگسالان 3 مرداد ماه راهی مسابقات فیوچرز ترکیه می شود و همچنین تیم ملی تنیس نوجوانان نیز۲۰ مرداد ماه سال جاری برای شرکت در مسابقات المپیک نوجوانان آسیا به چین سفر می کند./آق

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار