مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان بوشهر از کمک 25 میلیارد ریالی حامیان به ایتام تحت حمایت کمیته امداد استان بوشهر خبر داد.

به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران ، فرید محبی صبح امروز در جلسه هماهنگی برنامه‌های ماه مبارک رمضان در دفتر کمیته امداد این شهرستان اظهار داشت: در سال گذشته حامیان و نیکوکاران مبلغ 25 میلیارد ریال را به طرح اکرام و به ایتام نیازمند تحت حمایت این نهاد مساعدت کردند.

وی افزود: در حال حاضر کمیته امداد از تعداد سه هزار و 111 یتیم نیازمند زیر 18 سال برخوردار است و توسط 9 هزار و 15 حامی  حمایت می‌شوند.

محبی عنوان کرد: همچنین در قالب طرح اکرام خانواده‌های نیازمند که همان طرح محسنین است 50 خانوار از حمایت 113 حامی بهره‌مند می‌شوند.

مدیرکل کمیته امداد امام‌خمینی(ع) استان بوشهر با بیان این‌ که کمک‌های خیران در کوتاه‌ترین زمان در اختیار نیازمندان قرار می‌گیرد، تصریح کرد: هم‌‌اکنون برخی از خیرین از جمله، آیت‌الله صفایی‌بوشهری امام جمعه بوشهر، مهندس حسنوند استاندار بوشهر و تعدادی دیگر از نیکوکاران اطعام و افطاری نیازمندان را در یکی از ایام ماه مبارک رمضان متقبل شده‌اند.

محبی با بیان اینکه هم اکنون 31 هزار خانواده که شامل 67 هزار نفر هستند از خدمات حمایتی این نهاد بهره‌مند هستند افزود: این افراد به صورت مستمری‌بگیر و نظام تک‌خدمتی یا چند‌خدمتی از خدمات کمیته امداد بهره‌مند هستند که کمک‌های کمیته امداد جوابگوی نیازهای آنان نیست.

وی یاد آور شد: در ماه رمضان سال گذشته 16 میلیارد ‌ریال، شامل زکات فطره، کفاره، اطعام و افطاری، کمک مسئولان و خیران جذب و در اختیار نیازمندان قرار گرفت.

این مقام مسئول به زلزله بخش شنبه اشاره کرد و افزود: با توجه به زلزله‌ای که در بخش شنبه رخ داد، در این ماه مبارک به صورت ویژه به آنها خدمات‌دهی می‌شود و پایگاه‌هایی در سطح استان بوشهر برای جمع‌آوری کمک برای مردم زلزله‌زده برپا شده است./ج1

برچسب ها: بوشهر ، حامی ، ایتام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.