امام جمعه کوثر گفت: جایگاه شورای نگهبان برای حفظ اسلام جایگاه بی بدیلی است.

 

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل / حجت الاسلام لطف الله عبداللهی در خطبه های نماز جمعه این هفته کوثر افزود: مواضع این شورا در چند انتخابات اخیر دشمنان اسلام را زمین گیر کرد و نگذاشت آنها به خواسته های خود برسند.

وی همچنین با تبریک حلول ماه مبارک رمضان گفت: ماه مبارک رمضان دارای برکات عظیم فردی و اجتماعی است که از جمله آنها توجه به حال محرومان ، تمرین عزم و اراده و مقامت و خودسازی انسان می باشد.

امام جمعه کوثر یکی از ابزارهای ارتباط با خدا را دعا دانست و افزود: به برکت این ماه عظیم در سایه بخشش پروردگار باید خود را برای زندگی آینده آماده کنیم و بدانیم یکی از فلسفه های ماه رمضان بازگشت انسان به سوی خداوند است.

حجت الاسلام عبداللهی همچنین با اشاره به روز حجاب و عفاف اظهار کرد: حجاب و عفاف بصورت متقابل و دو سویه بر یکدیگر اثرگذار بوده و از همدیگر اثر پذیر هستند.

وی اظهار کرد: امروز همه دستگاه های فرهنگی از جمله صدا و سیما ، آموزش و پرورش ، دانشگاه ها ، حوزه های علمیه و تریبون های عمومی همگی وظیفه دارند زنگ خطر تهدید امنیت اخلاقی جامعه را با صدای بلند به صدا در بیاورند.

امام جمعه کوثر در زمینه مسائل مصر نیز گفت: دست های بیگانه به ایجاد تفرقه در میان ملت مصر مشغول است و عوامل وابسته به رژیم صهیونیستی و برخی خارجی های خسارت دیده از انقلاب مردم و مخالفان استقرار نظام های دموکراتیک در منطقه از مطالبات مشروع مردم و جوانان مصری سوء استفاده می کنند.

وی افزود: مردم مصر باید پاسدار ارزش های برآمده از انقلاب خود باشند و به دشمنان به ویژه رژیم صهیونیستی اجازه فرصت طلبی و سوء استفاده از حوادث جاری را ندهند/س.

برچسب ها: اردبیل ، جایگاه ، شورای ، نگهبان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.