امروز وفردا بارش باران گاهی با رعدو برق در سواحل شمالی کشور و شمال شرق کشور رخ می دهد که امروز شدت بارش ها روی گیلان، گلستان و خراسان شمالی است.

به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران از سازمان هواشناسی کشور، براساس آخرین نقشه های پیش یابی هواشناسی امروز" شنبه 22 تیرماه 92" اعلام شد طی  امروز بارش های پراکنده برای شهرهای شمالی آذربایجان غربی و آذربایجان شرقی و بارش  باران گاهی رعدو برق برای گیلان پیش بینی می شود.

براساس این گزارش، امروز وفردا بارش باران گاهی با رعدو برق در سواحل شمالی کشور و شمال شرق کشور رخ می دهد که امروز شدت بارش ها روی گیلان، گلستان و خراسان شمالی و فردا شدت بارش ها بر روی خراسان شمالی و شهر های شمالی خراسان رضوی است.


لازم به ذکر است، طی امروز  دریای خزر و دریای عمان و شرق خلیج فارس  مواج خواهد بود همچنین در پاره ای از مناطق جنوب غرب و غرب و شمال غرب کشور پدیده باد و گردو خاک روی می دهد و نیز طی سه رز آینده منطقه زابل وزش باد همراه با گردو خاک سبب کاهش دید افقی و کاهش کیفیت هوا خواهد شد.

شایان ذکر است، امروز در بخش هایی از شمال شرق و شرق و جنوب غرب کشور وزش باد نسبتا شدید و گردو خاک دور از انتظار نیست.

گفتنی است، وضعیت آب و هوای استان های تهران و البرز امروز، صاف و در پاره ای نقاط وزش باد پیش بینی می شود  و همچنین دمای هوا در بیشینه خود به 38 درجه و درکمترین حالت به 26 درجه بالای صفر خواهد رسید.
انتهاي پيام/
برچسب ها: بارش ، باران ، باد ، گردو خاک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار