مدیرسامانه 1888 شهرداری منطقه 16 از ثبت بیش از 500 پیام شهروندی در سال 1392 خبر داد.

نادر ده دله درگفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران با اشاره به اینکه سامانه 1888 به منظور توسعه و تعمیق نظارت شهروندان بر عملکرد مدیران شهری است گفت: در راستای ایجاد بستری آسان برای ارتباط مدیران شهرداری و شهروندان و شناسایی کاستی ها و نیازمندی های شهروندان و تدبیری لازم برای بر طرف کردن کاستی ها نسبت به ارتقاء توانایی سازمان برای بهبود مستمر، سامانه 1888 پیام شهروندان منطقه را دریافت می کند.
وی در ادامه اظهار کرد: در سال جاری حدود 507 پیام مردمی دریافت شده که بیشترین پیام ها مربوط به حوزه  معاونت حمل ونقل و ترافیک با 38 درصد است.
ده دله به ارتقاء سطح کیفی سامانه 1888 منطقه اشاره کرد و افزود: طی ارزیابی صورت گرفته عملکرد این سامانه در بین مناطق 22 گانه به رتبه خیلی خوب رسیده است.
وی با بیان اینکه تماس های صورت گرفته ممکن است جدید و یا مربوط به پیگیری تماس های گذشته باشد، اظهار کرد: علاوه بر این، بخشی از تماس ها به منظور دریافت راهنمایی و ارشاد  صورت می گیرد.
ده دله تصریح کرد: تعدادی از پیام های مردمی که در خصوص موضوعات شهر سازی و اجرای احکام از سال 1388 بلاتکلیف باقی مانده بود نیز در چهار ماه سال جاری تعیین تکلیف شد.
وی اظهار داشت: از کل پیام های مردمی حدود 427 تماس مردمی با 1888 با هدف انتقاد و پیشنهاد و 80 تماس مردمی با هدف تقدیر و تشکر صورت گرفته است.
ده دله در پایان خاطر نشان کرد: بیشترین انتقادات با 19 درصد مربوط به کمبود و تأخیر وسایل حمل و نقل عمومی و بیشترین تقدیر و تشکر با 20 درصد مربوط به نظافت شهری بوده است./ل
برچسب ها: شهروندان ، سامانه ، مدیران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار