كارگاه حجم و تندیس از سلسله كارگاه های 18 گانه حوزه هنری شهرستان شاهرود در فصل تابستان در حوزه هنری شاهرود برگزار می شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران و به نقل از پایگاه خبری حوزه هنری، كارگاه حجم و تندیس با هدف استفاده از عناصر و مواد طبیعی و همچنین در دسترس و ارزان برای تولید تندیس های مناسب برگزار می شود.
آثار تولید شده در این كارگاه به ششمین جشنواره هنرهای تجسمی جوان كه با موضوع اساطیر و خانواده در فصل پاییز سال جاری در حوزه هنری كشور برگزار می شود، ارسال می گردد. 
كارگاه حجم و تندیس از شنبه تا چهارشنبه از ساعت 9 تا 12 در محل حوزه هنری شاهرود برگزار می شود. 
شایان ذكر است 18 كارگاه شامل نقد ادبی 2، شناسایی طنز و نمونه های ادبی و هنری، شعر جوان، داستان خلاقه 2، اقتباس از متون كهن و نمایشنامه نویسی، فیلمنامه نویسی، طراحی دكور صحنه تئاتر و فیلم، نمایشنامه خوانی، شناخت اساطیر ایران و جهان، مبانی حكمت و فلسفه هنر اسلامی، هنر شیعی، نشست نقد و بررسی عكس، كادربندی در عكس، تخصصی داستان، تصویرگری متون ادبی، طراحی پوستر و كتیبه های عاشورایی، نگارگری و آموزش نقاشی، پویانمایی و انیمیشن و حجم در فصل تابستان در حوزه هنری شهرستان شاهرود در حال فعالیت است . 
علاقمندان جهت كسب اطلاعات بیشتر ، ثبت نام و حضور در این كارگاه ها می توانند به نشانی حوزه هنری شاهرود واقع در خیابان امام خمینی(ره) ، خیابان فروغی مراجعه و یا با شماره تلفن 2231418 تماس حاصل نمایند./ي2
برچسب ها: حوزه هنری ، کارگاه ، حجم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار