وزیر امور خارجه کشورمان در تماس تلفنی با معاون رئيس‌جمهور موقت مصر در امور بين‌الملل شركت همه گروه‌هاي سياسي و نخبگان در چارچوب فرآيند سياسي ملي براي پيشبرد اهداف مردم مصر بر پايه وحدت همه اقشار را خواستار شد.

به گزارش حوزه سیاست خارجی باشگاه خبرنگاران، " علي‌اكبر صالحي " وزير امور خارجه كشورمان بامداد روز شنبه پس از بازگشت از تركيه و در تداوم رايزني‌ها در خصوص تحولات اخیر مصر با مقامات سياسي این کشور  و منطقه ، در گفتگوي تلفني با " محمد البرادعي " معاون رئيس‌جمهور موقت مصر در امور بين‌الملل آخرين تحولات اين كشور را مورد گفتگو و تبادل نظر قرار داد.  

وزير امور خارجه كشورمان با تاكيد بر اينكه تعيين سرنوشت كشور مصر تنها با خواست مردم اين كشور رقم مي‌خورد، تصميم و خواست مردم مصر براي آينده سياسي اين كشور را مورد احترام همگان دانست.
   
صالحي همچنين شركت همه گروه‌هاي سياسي و نخبگان در چارچوب فرآيند سياسي ملي براي پيشبرد اهداف مردم مصر بر پايه وحدت همه اقشار را خواستار شد.
 
" محمد البرادعي " معاون رئيس جمهور موقت مصر در امور بين‌الملل نيز با تشكر از تماس تلفني صالحي و با توجه به جايگاه مهم جمهوري اسلامي ايران خواهان بهترين روابط با كشورمان گرديد و تداوم رايزني‌هاي في‌مابين در خصوص مسائل مهم منطقه را خواستار شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار