استاندار كهگيلويه وبويراحمد با بيان اينكه نظارات و مديريت باغ هاي تفريحي برعهده ميراث فرهنگي و گردشگري است، گفت: هرگونه اهمال و كوتاهي در زمينه ارايه خدمات مطلوب به مردم از سوي سرمايه گذاران و متقاضيان اين باغ ها متوجه اداره كل گردشگري خواهد بود.

سيد حسين صابري در گفت و گو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران یاسوج افزود: يكي از الزامات اساسي براي واگذاري اين باغ هاي تفريحي و تالارهاي عروسي به بخش خصوصي داشتن تاييديه بهداشتي از دانشگاه علوم پزشكي است.
وي با انتقاد از وضعيت نامناسب بهداشتي برخي تالارها و باغ هاي تفريحي و گردشگري در استان به ويژه شهر ياسوج گفت: اين وضعيت نامطلوب به هيچ وجه در شان اين استان چهار فصل و گردشگر پذيرو پايتخت طبيعت ايران نيست.
صابري اظهار كرد: اداره كل ميراث فرهنگي و گردشگري موظف است ظرف 10 روز آينده با بازديد ميداني و نظارت دقيق و مستمر وضعيت تمامي اين باغ ها، تالارها و مكان هاي تفريحي و گردشگري را به لحاظ داشتن كارت سلامت و بهداشتي و ساير شرايط و ضوابط قانوني موجود بررسي و نتيجه را به دبيرخانه شوراي سلامت ارايه دهد.
استاندار كهگيلويه وبويراحمد به موضوع بهداشت آب در سطح شهرها و روستاهاي استان اشاره كرد و افزود: دستگاه هاي نظارتي و دانشگاه علوم پزشكي به صورت سرزده از برخي روستاها و شهرها وضعيت بهداشت آب را نيز بررسي كنند.
وي به غيراستاندارد بودن اسباب بازي هاي شهر ياسوج نيز اشاره كرد و افزود: شهرداري و اداره كل استاندارد استان نيز به صورت جداگانه اين موضوع را بررسي و در صورت غيراستاندارد بودن اجازه فعاليت به سرمايه گذاران آنها را ندهند.
استاندار كهگيلويه وبويراحمد مسايل مربوط به حوزه سلامت را حساس و ظريف دانست و گفت: كوچكترين اهمال و كوتاهي از هيچ كس در اين راستا پذيرفتني نيست./س
برچسب ها: نظارت ، باغ ، تفریحی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.