"روسیا الیوم" از کشته شدن دهها غیرنظامی درحومه تلکلخ سوریه به دست گروههای وابسته به جبهه النصره خبر داد.

 به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از خبرگزاری سانا ؛ براثر اصابت گلوله های خمپاره به اطراف مسجد الفاروق و خیابان النحلاوی در منطقه العماره در دمشق شش نفر کشته و بیش از چهل نفر زخمی شدند.



از سوی دیگر خبرنگار این شبکه گفت بیست و پنج سرباز و دهها زن و کودک در حمله افراد مسلح وابسته به جبهه النصره به روستاهای واقع در ریف تلکلخ کشته شدند.

"ابوطالب البوحیه " خبرنگار این شبکه در گزارشی از دمشق گفت امروز چند گلوله خمپاره به منطقه العماره در مرکز دمشق پایتخت سوریه اصابت کرد.

این منطقه مسکونی است. در این حمله خمپاره ای شش غیرنظامی کشته و دهها نفر زخمی شدند. در این حال نظامیان ارتش سوریه در منطقه جوبر عملیات اجرا می کنند.

 گفته می شود این خمپاره ها از این منطقه که نزدیک مناطق مسکونی است، شلیک می شود.

در این منطقه گروهی از جنگجویان مخالف مستقر هستند و معمولا با خمپاره این مناطق مسکونی را هدف قرار می دهند.

خبرنگار این شبکه افزود نظامیان ارتش سوریه در ریف تلکلخ عملیات نظامی اجرا می کنند. این عملیات در حالی اجرا می شود که در دو شب گذشته درگیری های شدیدی رخ داده است به طوری که گروههای مسلح وابسته به جبهه النصره تعدادی از مراکز نظامی را در این منطقه هدف قرار دادند و در این درگیری ها بیست و پنج سرباز ارتش سوریه کشته شدند.

 در این درگیری همچنین شماری از افراد مسلح جبهه النصره به هلاکت رسیدند. اما بعد از آن ، این گروهها به اهالی و شهروندان در روستاهای نزدیک حمله کردند و به گفته شاهدان، در پی ورود گروههای مسلح به این روستاها شماری از کودکان و زنان و سالخوردگان کشته شدند.

این درحالی است که نظامیان ارتش سوریه به سوی این مناطق پیشروی کردند. یک منبع نظامی سوری به روسیا الیوم گفت که اکثریت افراد مسلح در این مناطق در تونل ها سنگر گرفته اند. این مناطق برای جنگجویان مخالف مناطق مهمی به شمار می رود و درگیری ها از صبح امروز شروع شده است و همچنان ادامه دارد.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار