"‌مسئول بسیج دانشجویی استان تهران" گفت: شورای شهر با تشکیل کانون‌هایی وابسته به دانشگاه با عنوان مشاوردهی می‌تواند با رصد دانشگاه‌ها و دریافت خوراک فکری و مشاوره به حل مشکلات شهری کمک کند.

مجتبی باستان در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، با بیان اینکه دور چهارم شورای شهر می‌تواند فصل جدیدی را با بکارگیری ظرفیت‌های فکری و بینشی نخبگان در حل مشکلات شهری آغاز کند، اظهار داشت: دانشگاه یکی از مهمترین منابع انتقال فکری و فرهنگی است که می‌تواند شورای شهر را در بررسی مسائل و مطالبات مورد نیاز آحاد مردم همراهی کند.   
 
این فعال دانشجویی با تاکید بر اینکه امروز در تمامی شهرهای کشور چندین دانشگاه وجود دارد، تصریح کرد: دانشگاه‌ها متولی برنامه‌ریزی فرهنگی، سیاسی و اجتماعی هستند و با نگاه علمی و پژوهشی که دارند، مي‌توانند نیازهای روز جامعه را در راستای حرکت به سوی توسعه همه جانبه از شوراهاي شهر و روستا مطالبه‌ کنند.
 
مسئول بسیج دانشجویی استان تهران
مسئول بسيج دانشجويي استان تهران خاطرنشان کرد: شورای شهر با تشکیل کانون‌هایی وابسته به دانشگاه با عنوان مشاوردهی می‌تواند با رصد دانشگاه‌ها و دریافت خوراک فکری و مشاوره به حل مشکلات شهری و در راستای آن معضلات کشوری بپردازد.   
   
انتهای پیام/   

برچسب ها: شورا ، تشکل ، دانشگاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار