معاون حقوقی باشگاه پرسپولیس گفت : بدهی باشگاه پرسپولیس نسبت به این همه تیم لیگ برتری چندان هم چشمگیر نیست .

سالارکیا معاون حقوقی باشگاه پرسپولیس  به خبرنگار باشگاه خبرنگاران گفت:بدهی باشگاه پرسپولیس نسبت به این همه تیم لیگ برتری چندان هم چشمگیر نیست . کمی انصاف داشته باشید. این همه هیاهو برای یک موضوع طبیعی مانند بدهی اصلا درست نیست.
 
وی ادامه داد : درست است در هیئت فوتبال  همه قرادادها یمان را ثبت کردیم . اما این  حاشیه برای ما به هیچ وجه درست نیست  که چون ما مثل هر باشگاهی بدهی داریم  کارمان غیر قانونی بوده باشد . مدراک  مالی ما  در سازمان لیگ در در دست بررسی ست.
 
وی افزود : به هر صورت مدراک بعد از تسویه در اختیار کمیته انضباطی  قرار می گیرد و مشکلات حل می شود. تا امروز  نیز بخش زیادی از بدهی های ما حل و فصل شده   و  بخش دیگر نیز در حال تسویه است.
 
وی در ادامه اظهار داشت : کمیته انضباطی تا به حال اسامی 11 باشگاه لیگ برتری را در لیست بدهکاران اعلام کرده است که باشگاه پرسپولیس یکی از آنهاست . در این مورد  بخصوص نمی دانم چرا انگشت اتهام همیشه به سوی ماست. کسی نمی گوید ما هم در حال پرداخت هستیم . کسانی که ذینفع نیستند مانند برخی دوستان  بیشتر از طلبکاران از باشگاه جوش می زنند و به دنبال حاشیه هستند.
 
سالارکیا گفت : این همه رفتار متناقض از برخی خیرخواهان  و  دوستان  اصلا بی معنی ست.  با باشگاه پرسپولیس هم مانند سایرین رفتار شود . گناه که نمی شود. جنجال وهیاهو لازم نیست . با مسالمت همه مسائل درست می شود. اجازه دهید تیم ها با حفظ آرامش وارد بازیهای لیگ شوند. قول بدهیم هر مسئله ساده ای را درشت نمایی نکنیم.
برچسب ها: محمود ، سالار ، کیا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار