سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی ناشنوایان اظهار داشت: ملی پوشان فرنگی کار پس از پایان یازدهمین مرحله اردوی آمادگی خود در هفت وزن عازم بلغارستان می شوند.

حسین اسفندیاری فر در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، گفت: ملی پوشان تیم ملی کشتی فرنگی ناشنوایان از آمادگی کامل جهت مصاف با حریفان سرسخت و پرقدرت خود برخوردار هستند و به طور حتم با توجه به شناختی که از آمادگی و سطح فنی کشتی گیران دارم در این مسابقات مدال المپیک را کسب خواهیم کرد.

سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی ناشنوایان افزود: حریفان اصلی و قدرتمند ایران در مسابقات المپیک 2013 بلغارستان، روسیه و ترکیه هستند. خوشبختانه برگزاری اردوهای مشترک با تیم ملی بزرگسالان ایران، کشتی گیران را به شرایط مطلوب سوق داده است، لذا با تلاش ملی پوشان از سد حرفان پرقدرت عبور و مدال کسب می کنیم.

 اسفندیاری فر ادامه داد: در حال حاضر مهمترین دغدغه تیم ملی کشتی فرنگی ناشنوایان، کم توجهی مسئولان وزارت ورزش و جوانان به ناشنوایان و ورزشکاران این حوزه است.
انتظار داریم تا مسئولان وزارت ورزش و جوانان از ورزشکاران ناشنوا حمایت کنند. مسابقات المپیک برای همه کشورها اهمیت زیادی دارد و ورزشکاران ناشنوا نیز باید در مسابقات المپیک به مصاف حریفان روند.

سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی ناشنوایان تاکید کرد: فدراسیون ناشنوایان، پیوند اعضا و بیماران خاص به اندازه توان و وسع خود تیم های فعال این حوزه را پشتیبانی و حمایت کرده است.
امیدواریم با کمک های مسئولان وزارت بهداشت در آینده نزدیک شاهد پیشرفت ورزشکاران ناشنوا در همه رشته ها و در میادین معتبر بین المللی باشیم.

گفتنی است؛ تیم ملی کشتی فرنگی ناشنوایان در مسابقات جهانی، مکان پنجم جهان را از آن خود کرده اند، البته سرمربی تیم قول کسب سکوی المپیک 2013 بلغارستان را داده است./مح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار