سیاوش اکبرپور هافبک تیم استقلال در خصوص اردوی تیم در اوکراین، گفت: اردوي خوبي را در ديناموکيف سپري کرديم و بازي با اين تيم تجربه خوبي بود.

به گزارش گروه ورزشي باشگاه خبرنگاران، اکبرپور اظهار داشت: به نظرم اردوی خوبی را سپری کردیم. کادرفنی، برنامه کاملی را برایمان ترتیب داده بودند تا بتوانیم با توجه به وضعیت ایده آل آب و هوایی اوکراین، تمرینات فشرده و خوبی را دنبال کنیم.

وي در خصوص  بازي با ديناموکيف گفت: به نظرم انجام بازی های تدارکاتی با تیمهای خوب و مطرح، به پیشرفت فوتبال ما کمک می کند. دیناموکیف هم یکی از تیمهای خوب اروپاست که در بازی مقابل ما هم، فوتبال خوبی را ارائه داد و لی توانستیم با یک بازی منطقی آنها را شکست دهیم البته که در چنین بازی هایی نتیجه مهم نیست و مهم این است که محک جدی خوردیم.

اکبرپور تصريح کرد: در نیمه اول یک کارت زرد گرفتم ولی اخراجم در نیمه دوم کمی سختیگرانه بود. فکر می کنم داور روی آن صحنه کمی عجله کرد وگرنه مشکل خاصی نبود.

وي بيان داشت: این نظر کادرفنی بود و من هم سعی کردم تا رضایت آنها را جلب کنم. من در پست هافبک هجومی زیاد بازی کرده ام ولی خوب این بار تجربه ای متفاوت داشتم چرا که باید از کارهای هجومی ام کم می کردم و به کار دفاعی روی می آوردم که از این حیث برایم تازگی داشت.

اکبرپور در خصوص بازي با گسترش فولاد خاطرنشان کرد: گسترش فولاد یا هر تیم دیگری برای ما تفاوتی ندارد. ما امسال علاوه بر تلاش برای رسیدن به قهرمانی، باید از عنوان قهرمانی فصل قبل مان دفاع کنیم که با توجه به تیمی که بسته شده، به نظرم توانایی این مهم را داریم. حالا هم همه فکر و ذکرمان، روی این است که از همان بازی اول، فقط برای 3 امتیاز هر بازی به میدان برویم./مح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار