مديرعامل سازمان پايانه های شهر تهران گفت: اين سازمان در راستاي خدمت رساني به مسافران در ماه مبارک رمضان به مسافران روزه دار خدمت رساني مي کند.

به گزارش خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران ، محمد حاجي بيگي افزود: با حمايت و تلاش مديريت شهري توانستيم عملیات احداث پايانه جديد شرق را اجرایی کنیم. اين امر با توجه به مشكلاتي كه پايانه شرق قديم به ويژه در گلوگاه هاي ترافيكي به وجود مي آورد، بيش از پيش ضروري مي نمود زیرا در برخي از تقاطع هاي محدوده تهرانپارس حتي تردد خودروها امكان پذير نبود.


وي در ادامه در تشريح خبر فوق اظهار داشت: مشكلاتي كه براي شهروندان اين محدوده به وجود آمده و نيز عدم دسترسي مطلوب به حمل و نقل عمومي ضرورت ساخت يك پايانه جديد با دسترسي آسان به سيستم هاي حمل و نقل عمومي را آشكار مي كرد. علاوه بر اين بايد به رفع آلودگي هاي زيست محيطي و آلودگي هوا نيز اشاره كرد.


مدیرعامل سازمان پایانه ها و پارک سوارهای شهر تهران اذعان كرد: رقمي كه براي ساخت اين پروژه در نظر گرفته شده بود، 80 ميليارد تومان بوده كه در حال حاضر پايانه موقت در حال آماده سازي است. پايانه موقت شرق جديد با ظرفيت 120 هزار نفر به طور موقت به شهروندان سرويس دهي خواهد كرد که با توجه به اینکه هدف ما احداث پايانه ها در جوارايستگاه هاي مترو، اتوبوس و بي .آر.تي است، بدین ترتیب هدف محقق می شود.

محمد حاجي بيگي درخصوص مکان این پایانه بيان کرد: پايانه جديد شرق جنب بيمارستان سرخه حصار خواهد بود و در نيمه اول امسال به بهره برداري مي رسد.


وي در خاتمه به خدمات ارائه شده در پايانه ها در ماه مبارک رمضان اشاره کرد و اظهار داشت: سعي ما بر اين است تا بتوانيم فضاي مطلوبی را به ويژه در ايام ماه مبارك رمضان براي مسافران به وجود آوريم. بدین منظور اتاق مادر و كودك و نمازخانه ها در راستاي خدمت رساني به روزه داران عزيز تجهيز شده اند. ضمنا براي افرادي كه ساعت هاي متمادي در پايانه ها هستند، امكاناتي نظير اينترنت وايرلس را نيز امكان سنجي كرده ايم، به طوري كه در حال حاضر سه پايانه غرب، جنوب و بيهقي به اينترنت مجهز هستند. كتابخانه هاي پايانه ها نيز به صورت شبانه روز فعال هستند. ضمن اینکه در صدد هستيم كتابخانه هايي با بهره وري دائمي ايجاد نماييم. بدين معنا كه شهروندان اگر تمايل داشتند كتاب ها را مدت معینی نزد خود نگه دارندف/.

برچسب ها: احداث ، پایانه ، شرق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار