تیم ملی بسکتبال ایران در ادامه جام ویلیام جونز موفق به پیروزی 86 بر 62 مقابل نماینده آمریکا شد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ تیم ملی بسکتبال در ادامه بازیهای بدون باخت ویلیام جونز با تیم آمریکا روبرو شده و این تیم را با نتیجه 86 بر 62 شکست داد.

در اولین دیدار امروز تیم لبنان شکست دیگری را با نتیجه 69 بر 67 مقابل اردن متحمل شد. لورن وودز بازیکن آمریکایی لبنان برای اولین بار در این دیدار پیراهن لبنان را بر تن کرد و 10 امتیاز به علاوه 12 ریباند حاصل 26 دقیقه بازی این بازیکن بود. 

بعد از این دیدار ایران با آمریکا روبرو شده و در کوارترهای اول، سوم و چهارم با نتایج 26 بر 11، 25 بر 22 و 20 بر 14 برنده شد. کوارتر دوم بازی 15- 15 مساوی تمام شد.

 در این دیدار صمد نیکخواه، امیر صدیقی و محمد حسن زاده غایب بودند اما اوشین ساهاکیان که با مصدومیت در بازی دیروز غایب بود رد ترکیب اولیه تیم همراه کامرانی، آفاق، جمشیدی و حدادی به میدان رفت.

حامد حدادی با 25 امتیاز، 8 ریباند و 4 بلاک شات بهترین بازیکن این دیدار بود. حامد آفاق 17 امتیاز، 3 پاس و دو توپربایی داشت. اوشین ساهاکیان 8 امتیاز و 10 ریباند؛ اصغر کاردوست 8 امتیاز و 4 ریباند؛ آرن داودی 9 امتیاز، 3 پاس و 3 ریباند؛ مهدی کامرانی 3 امتیاز، 10 ریباند و 6 پاس گل به دست آوردند.

همچنین محمد جمشیدی و روزبه ارغوان هر کدام 6 امتیاز، حامد سهراب نژاد 3 امتیاز و سامان ویسی تنها یک امتیاز در این دیدار داشتند.

در ادامه بازیهای امروز تیم های کره با ژاپن و مصر با چین تایپه روبرو می شوند. تیم چین تایپه الف دیروز با تنها یک امتیاز و نتیجه 90 بر 89 چین تایپه ب را شکست داده بود.
برچسب ها: ملی ، بسکتبال ، جونز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار