مدیرکل نذورات و هدایای مردمی آستان مقدس حضرت عبدالعظیم علیه السلام گفت: در مراسم ضیافت الهی در این حرم مطهر‌، روزانه حدود 3 هزار بسته غذایی افطاری بین زائران و مجاوران اين حرم مطهر توزیع می‌شود.

حسین خرازی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران، از برگزاری مراسم باشکوه ضیافت افطاری در این آستان مقدس در ایام ماه مبارک رمضان خبر داد و اظهار داشت: هر شب در مصلای بزرگ حرم مطهر حضرت عبدالعظیم علیه السلام بیش از 1000 نفر از روزه داران عزیز این ماه پرخیر و برکت بر سر سفره افطار این آستان مقدس و در اصل بر سر سفره‌ی سیدالکریم حضرت عبدالعظیم حسنی علیه‌السلام می‌نشينند.

خرازی تصریح کرد: همچنین روزانه حدود 1700 بسته غذای گرم‌ بین افراد نیازمند که از پیش شناسايي شده‌اند، توزیع می‌شود.

وی با بیان اینکه مراسم ضیافت افطار در طول ماه مبارک رمضان ادامه خواهد داشت، گفت: توزیع غذای گرم به نیازمندان از سال‌ها پیش در دستور کار این آستان مقدس قرار داشته و انجام می‌شده ‌‌اما پذیرایی افطار در داخل مصلای بزرگ آستان مقدس حضرت عبدالعظیم علیه السلام از سال گذشته و با دستور تولیت اين آستان مقدس صورت می‌گیرد.

مدیرکل نذورات و هدایای مردمی آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی علیه‌السلام تاکید کرد: در جمع، طی ماه مبارک رمضان تقریباً 90 هزار بسته غذایی افطار بین میهمانان ضیافت الهی که برای زیارت سیدالکریم حضرت عبدالعظیم‌، حضرت حمزه و حضرت طاهر علیهم‌السلام در این آستان مقدس حضور یافته‌اند و همچنین مجاورین نیازمند این آستان مقدس توزیع خواهد شد.

خرازی در پایان تصریح کرد: مردم شریف و دوستداران اهل بیت علیهم السلام در صورت تمایل به مشارکت در هزینه‌های ضیافت افطاری آستان مقدس حضرت عبدالظعیم علیه‌السلام می‌توانند کمک‌های نقدی خود را به شماره حساب ویژه 173 بنام نذورات آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی علیه السلام نزد بانک ملی قابل پرداخت در تمام شعب بانک ملی سراسر کشور واریز كرده و خود را در ثواب این کار پربرکت سهیم كنند‌.














انتهای پیام/

برچسب ها: حرم ، عبدالعظیم ، افطار ، نذورات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار