"ابراهيم بهاري" كارشناس مذهبي در گفتگو با خبرنگار حوزه راديو و تلويزيون
باشگاه خبرنگاران گفت: با توجه به وضعيت كنوني جامعه نياز به اخلاق دارد و ارتقا اين امر تنها در سايه ماه رمضان امكان پذير است.
![](https://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1392/4/21/1315972_618.jpg)
وي افزود: روش هاي ا جرايي تكراري در برنامه ها با توجه به تنوع در نوع و موضوع آن در ماه رمضان باعث شده كه مخاطب از برنامه ها دوري كند.
وي همچنين با اشاره به نقش رسانه در ترويج اخلاق و دين مداري عنوان كرد: ما در ماه رمضان شاهد تمركز تمامي برنامه ها، در شبكه هاي مختلف حتي خبر بر روي موضوعات اين ماه هستيم.
بهاري در خصوص مخاطب شناسي تلويزيون اظهار داشت: سريال "اغما" با توجه به نگاه خاص آن به زندگي علاوه بر موضوع معنويت هنوز در ذهن مخاطب جايگاه خوبي دارد.
اين كارشناس ادامه داد: روش برخي از برنامه هاي هر ساله در اين ايام با دعوت از مهمانان در اذهان عمومي كليشه اي شده اند.
![](https://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1392/4/21/1315975_362.jpg)
وي با تقدير از پخش برنامه هاي خاص در وقت سحر اظهار داشت: پخش سخنراني بعضي از مراجع و علما به مدت پنج دقيقه بهتر از برنامه هاي بي فلسفه با زمان چهل دقيقه است.
اين كارشناس مذهبي رسانه خاطرنشان كرد: به عقيده من با توجه به قدرت و استعدادي كه در رسانه ملي وجود دارد ميتوان هر شب را به يكي از موضوعات ديني همچون ظلم، صله رحم و.. اختصاص داد./ص