"علي اكبر ابراهيم پور" كارشناس مذهبي رسانه در گفتگو با خبرنگار حوزه راديو و تلويزيون
باشگاه خبرنگاران گفت: رسانه ملي با توجه به توانمندي اش و موقعيت كنوني ما در جهان، تاكنون در كشور ايران هدفمند و جذاب حركت كرده است.
وي افزود:درحال حاضر رسانه ها به خصوص در كشورهاي غربي به صورت غير مستقيم و با در نظر گرفتن احساسات و نياز مخاطب به رقابت ميپردازند در حالي كه رسانه ملي ايران با ارائه يك برنامه ريزي مناسب در اين ماه در امر شناخت احساسات ديني يك جامعه اسلامي موفق مي شود.
ابراهيمپور خاطرنشان كرد: همچنين رسانه ملي به طور غيرمستقيم توانسته در ماه مبارک رمضان تمام محاسن اخلاقي و ديني را با استفاده از كارشناسان خبره به حد مطلوبي برساند./ص