رییس فدراسیون والیبال گفت: برخلاف ناامیدی سرمربی تیم آلمان این تیم برای کسب هر 6 امتیاز به ایران آمده که امیدواریم با دعای خیر مردم و غیرت بازیکنان ما برنده دیدار با آنها باشیم.

به گزارش گروه ورزشي باشگاه خبرنگاران، محمدرضا داورزنی گفت:مهمترین موضوعی که باید به آن توجه کرد اهمیت دادن به والیبال ساحلی است اگرچه ما تا به امروز نیز هر چه در توان داشتیم انجام داده ایم.مثلا در مسابقات جوانان علیرغم عدم صدور ویزت تیم را به صورت مستقیم به مسابقات فرستادیم.

وی تصریح کرد: توجه باشگاهی و اسپانسر و برگزاری لیگ نکته کلیدی است که با برپزاری تور می توانیم مشکلات مربوط به آن را تا حد زیادی کم کنیم.نقش صدا و سیما نیز در پخش مسابقات والیبال ساحلی بسیار پررنگ است چرا که یکی از دلایل موفقیت ما سرمایه گذاری باشگاه هاست که بدون پخش تلویزیونی اسپانسرها نیز ورود پیدا نمی کنند که امیدواریم با تلاش هرچه بیشتر مشکلات والیبال ساحلی نیز حل شود.
 
داورزنی در خصوص بازی تیم ملی با آلمان عنوان کرد: خوشبختانه در جلسه ای که با مسولان دولت داشتیم تفاوت نگاهی که دولت مردان به سایر رشته ها با فوتبال دارند برطرف شد و موافقت شد که همان میزان پاداش به فوتبالیست ها به والیبالیست های ما نیز پرداخت شود.

وی ادامه داد: موفقیت والیبالیست های ما یکی از پیروزی هایی بود که ورزش کشور به خودش دید و شکست دادن بزرگان خارج از تصور بود.
داورزنی بیان داشت:مردم انتظار دارند تیم ملی در این بازی هم ببرد و البته اقبال عمومی نیز بالا رفته است.مردم دعا کنند تا والیبالیست های ما علیرغم خستگی و بعد زیاد مسافت در این دیدار نیز برنده شوند.

رئيس فدراسيون واليبال تصریح کرد: اگرچه مربی آلمان گفته است که امیدی برای کسب پیروزی مقابل ما ندارد اما آنها هم با انگیزه کسب 6 امتیاز به مصاف ما می آیند که امیدواریم با حمایت 12 هزار نفر در سالن و دعای خیر مردم و انگیزه و همت و تعهد و غیرت بازیکنان برنده این دیدار باشیم.

وي عنوان کرد:در مسابقات معتبر دنیا یک آقا و دو خانم سوت میزنند و به لحاظ استاندارد 25 داور داریم که امسال یکی از موفق ترین سالهای خود را پشت سر گذاشتیم و موفقیت ما در لیگ جهانی کمک می کند تا فدراسیون جهانی در مورد داوری نیز توجه بیشتری به ما داشته باشد.

وی در خصوص والیبال پایه عنوان کرد:ما همیشه به تعامل با رده پایه اهمیت داده ایم.البته هرکس که سرمربی می شود در نوع کار خودش آزادی عمل دارد ولی میتوان میان سرمربیان تیم بزرگسال و پایه شاهد تعامل خوبی باشیم.

وی ادامه داد:نقش بازی تدارکاتی در رده سنی پایه بسیار مهم است.امیدوارم با برگزاری بازی های تدارکاتی هرچه بیشتر نقاط ضعف تیم های پایه نیز حل و شاهد موفقیت هرچه بیشتر آنها باشیم./مح
برچسب ها: داورزنی ، والیبال ، ایران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار