برنامه های «درس های از قرآن» تفسیر قرآن کریم توسط حجت الاسلام قرائتی هر شب در حرم مطهر رضوی برگزار می شود.



به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد ، مراسم ويژه ايام ماه مبارك رمضان با حضور حجت‌الاسلام محسن قرائتی، مفسر قرآن و رئیس ستاد اقامه نماز کشور هر شب ساعت 21:45 در صحن جامع رضوی امام رضا(ع) برگزار می‌شود.

اخلاق در قرآن، استقبال از رمضان، تقوا در قرآن، آداب خودسازی از منظر قرآن و حديث و سيمای رمضان در سيره معصومين(ع) از موضوعاتی است كه در هفته جاری، چهارشنبه لغايت جمعه، 19 الی 21 تيرماه، در آستانه ماه مبارك رمضان در رواق‌ امام خمينی(ره)، شبستان‌ گرم مسجد گوهرشاد و همچنين صحن جامع رضوی به آن‌ها پرداخته می‌شود.

علاقه‌مندان به سخنرانی و بيان معارف حرم رضوی نیز می‌توانند جهت استفاده از موضوعات فوق در مكان‌های مذكور در ساعات 4:15، 11:30، 21 و 21:45 مراجعه كنند.

معاونت تبليغات و ارتباطات اسلامی همزمان با فرارسيدن ماه رمضان خدمات متنوع فرهنگی را ارائه داده كه برگزاری مسابقات يكی از اين خدمات است.

علاقه‌مندان به شركت در مسابقات فرهنگی مهمانی خدا(ويژه ماه مبارك رمضان) می‌توانند تا جمعه، 21 تيرماه فرم‌های مربوطه را از كيوسك‌های اطلاع‌رسانی واقع در بست‌های حرم رضوی دريافت كنند.

چهار نمايشگاه «حكايت آفتاب»، «ايران هسته‌ای و رويای آمريكايی»، «سايه‌سار ر‌أفت» و «كبوترانه» از ديگر برنامه‌های فرهنگی حرم رضوی در دهه آخر شعبان به شمار می‌رفت كه ويژه عموم برپا شده بود.

نمايشگاه «حكايت آفتاب» شامل هشت داستان تصويری از زندگی امام رضا(ع) است كه توسط راوی، روايت می‌شود، اين نمايشگاه هر روز از ساعت 9 تا 13 و 16 تا 19 در ايوان غربی صحن جامع رضوی برپا می‌شود.

نمايشگاه «كبوترانه»، ويژه كودكان مقطع ابتدايی،‌ هر روز از ساعت 8:30 تا 18 در قالب آموزش مسائل مهم دينی در ايوان غربی صحن جامع رضوی برگزار می‌شود و گروه‌های دانش‌آموزی جهت هماهنگی حضور در اين نمايشگاه‌ها می‌توانند با شماره 2235313 تماس حاصل كنند.

نمايشگاه «سايه‌سار رأفت» با موضوعات جنگ كودك، مسابقات ديجيتال، نگرش سيستمي به دين، حرم شناسي، مشاوره اعتقادي، پاسخگويي به مسائل شرعي، سرگرمي و بازي همه روزه، ساعت 18 الي 20 در حد فاصل ايوان غربی صحن جامع رضوی و مسجد صديقی‌ها به عموم زائران و مجاوران خدمات ارائه مي‌دهد.

یادآور می‌شود، برپايی نمايشگاه «ايران هسته‌ای و رويای آمريكايی» به صورت شبانه‌روزی در حد فاصل ايوان غربی صحن جامع رضوی و مسجد صديقی‌ها از ديگر برنامه‌های فرهنگی حرم رضوی به شمار می‌رود.


برچسب ها: تفسیر ، قرآن ، کریم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.