پیشکسوت فوتبال کشورمان اظهار داشت: نایب قهرمانی تراکتورسازی در مراسم انتخاب برترین های لیگ دوازدهم نادیده گرفته شده است.

حمید درخشان در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران در خصوص اخلاق در فوتبال ایران گفت: اخلاق در فوتبال ایران گم شده و باید بیشتر مورد توجه قرار بگیرد مخصوصاً کسانی که ستاره و الگو برای افراد جامعه قرار میگیرند باید بیشتر به این نکته دقت کنند حتی وقتی زیر فشار هستند.

پیشکسوت فوتبال ایران بیان کرد: وقتی بازیکنان قرارداد می بندند باید به این بند توجه کنند زیرا رفتار و کردار بازیکن مستقیم روی بیننده و تماشاگرانی که در استادیوم حضور دارند تأثیر پذیر است و هر حرکت بازیکنی باعث تحریک تماشاچی می شود و خدای نکرده اعمالی را انجام می دهند که شایسته فوتبال ایرانی نیست.

وی افزود: داشتن اخلاق خوب برای بازیکنان مطرح مسئولیت سنگین و بزرگی است که وقتی در میادین حضور پیدا می کنند برخوردی داشته باشند که بتوان از آنها الگو برداری شود مخصوصاً در مورد نکته های مثبت رفتاری و نباید هیچ گونه نکته منفی وجود داشته باشد.

درخشان در خصوص اینکه تیم تراکتور سازی در انتخاب برترین های لیگ دوازدهم حضور نداشت گفت: به نظر من فدراسیون باید کمیته ای تشکیل بدهند که از همه لحاظ مخصوصاً فنی پر بار باشد و از کسانی در این کمیته استفاده شود که در مبحث فوتبال حضور داشتند و در این راه بسیار موفق و جز اساتید و پیشکسوت فوتبال ایران هستند زیرا این برای فدراسیون عزت و احترام به وجود می آورد.

وی بیان کرد: تراکتور سازی یک تیم نایب قهرمان شده و حتماً فاکتورهای خوبی از لحاظ مدیریت ، مربی و بازیکن داشته است که این قهرمانی را گرفته ولی متأسفانه در این مراسم تمام زحمات یک فصل تراکتور که باعث ارزشش شده بود گم شد. به نظر من فدراسیون فوتبال تراکتورسازی را از یاد برده بود و جای تیم تراکتور سازی در مراسم دوازدهم انتخاب برترین های لیگ بسیار خالی بود./مح

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.