ارسلان کاظمی بازیکن ایرانی تیم بسکتبال فیلادلفیا که در تیم اورگان به عنوان فوروارد قدرتی بازی می کرد در لیگ تابستانی به عنوان فوروارد کوچک مورد استفاده قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ ارسلان کاظمی که در جریان یارکشی لیگ بسکتبال ان بی ای به تیم فیلادلفیا رسید کار خود با این تیم را مقابل هیوستون راکتز شروع کرد و هشت دقیقه در زمین حضور داشت. در دومین بازی مقابل ایندیانا 21 دقیقه فرصت بازی پیدا کرد و شش امتیاز، چهار توپربایی و 3 ریباند داشت و دیروز با 30 دقیقه بازی مقابل اوکلاهاما شش امتیاز، 9 ریباند و 3 پاس گل داشت که تحسین مربی تیم را هم برانگیخت.

اما نکته مهم بازیهای لیگ تابستانی برای ارسلان تغییر پست این بازیکن در شروع کار بود. بازیکن ایرانی فیلادلفیا که در لیگ NCAA به عنوان فوروارد قدرتی جا افتاده بود با توجه به سایز کوچکتر نسبت به بازیکنان این پست در شروع لیگ تابستانی به عنوان فوروارد کوچک مورد استفاده قرار گرفت و در مصاحبه با سایت گرنت لند توضیح داد که قرار است در تمرینات سامرلیگ این پست را امتحان کند  درست مثل تیم ملی که در پست سه بازی می کند. 

با این شرایط لیگ تابستانی نقش تعیین کننده ای در بازی ارسلان خواهد داشت و مشخص می کند این بازیکن با چه پستی وارد لیگ NBA خواهد شد. 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار