سرمربی تیم ملی والیبال ایران در آستانه بازی با آلمان در چارچوب رقابت های لیگ جهانی گفت : نگرانی آلمان از مقابله با تیم ملی برایم افتخار است.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران ولاسکو سرمربی تیم ملی والیبال ایران در آستانه بازی با آلمان در چارچوب رقابت های لیگ جهانی گفت : نگرانی آلمان از مقابله با تیم ملی ایران برایم افتخار است. خوشحالم  والیبال ایران نسبت به گذشته پیشرفت کرده است. من به بازیکنانم گفته ام فقط به بازی با  آلمان فکر کنند . شرایط در هر بازی متفاوت است و گاها قابل پیش بینی نیست . گذشته‌ها را باید در همان گذشته گذاشت  زیرا هم اکنون وقت عمل کردن است. 

وی ادامه داد:  اگر بخواهیم در مورد گذشته حرفی بزنیم یا حتی فکر کنیم ممکن است به مشکل بخوریم.بهتر است در مورد آنها صحبتی نکنیم.همیشه باید دنبال ارائه بازی خوب باشیم. ممکن است در این راه به پیروزی برسیم و امکان دارد نتیجه را هم واگذار کنیم. اگر پیروزی شدیم که هیچ اما اگر باختیم باید دنبال علت شکست برویم.

 سرمربی تیم ملی والیبال ایران گفت: بعد از پایان این تورنمنت است که شادی خواهیم کرد . در وسط مسابقات جشن گرفتن  چندان معنی نمی دهد . حالا هم منتظر هستیم تا ببینیم برابر آلمان چه نتیجه‌ای کسب می‌کنیم. آلمان تیم خوبی است و ما پیش از این یک بار با آنها در جام واگنر بازی کردیم و 3 بر 0 بازی را وگذار کردیم.

ولاسکو تصریح کرد: اینکه آلمان‌ها در خصوص رویارویی با ایران احساس نگرانی می‌کنند برای من یک افتخار است چرا که قبلاً شرایط اینگونه نبود.

وی ادامه داد: ایران لیگ خوبی دارد و فدراسیون هم فعالیت‌های خوبی انجام داده است. ما بازیکنان زیادی داریم و حالا هم سه بازیکن از تیم «ب» را برای بازی با آلمان دعوت کرده‌ایم. از فدراسیون تشکر می‌کنم که کمک کرد تا دو تیم ملی آماده داشته باشیم.

برچسب ها: المان ، ایران ، لیگ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار