رییس فدراسیون تکواندو کشورمان برای عضویت مجدد در شورای اجرایی فدراسیون جهانی تکواندو ثبت نام کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران: یک روز قبل از آغاز بیست و یکمین دوره رقابت های جهانی تکواندو در مکزیک، یعنی 23 تیر بیست و چهارمین مجمع عمومی فدراسیون جهانی تکواندو (WTF) در شهر پوئلا مکزیک محل برگزاری مسابقات برگزار می شود و طی آن دوره جدید انتخابات این فدراسیون برای تعیین رییس، نائب رییس، اعضای شورای اجرایی و بازرسان حسابرسی گزینش می شوند.

سید محمد پولادگر رییس فدراسیون تکواندو کشورمان که 2 دوره از اعضای شورای اجرایی فدراسیون جهانی انتخاب شده است، این بار نیز برای عضویت در این شورا در انتخابا جدید ثبت نام کرده است تا ایران بدون کرسی در فدراسیون جهانی نباشد.

شورایی اجرایی یکی از مهمترین بخش های فدراسیون جهانی در تغییر و اجرای قوانین و سایر تصمیم گیری های تکواندو در دنیا محسوب می شود و پولادگر نیز با عضویت در این شورا بارها در مسائل مختلف مربوط به این رشته حق اعتراض و پیشنهادی را داشته است.

در دوره جدید انتخابات فدراسیون جهانی تکواندو دو کره ای برای حضور در راس این فدراسیون ثبت نام کرده اند که یکی از آنها رییس فعلی فدراسیون جهانی و دیگری مدیر آکادمی تکواندو کره جنوبی است.

در بخش نائب رییس فدراسیون جهانی احمد محمد فولی نائب رییس فعلی فدراسیون جهانی تکواندو و رییس اتحادیه تکواندو آفریقا، کمال الدین حیدراف دیگر نائب رییس فعلی فدراسیون جهانی و رییس فدراسیون تکواندو جمهوری آذربایجان همراه با سان جی پارک از ایتالیا نامزد شده اند.

در بخش شورای اجرایی فدراسیون جهانی تکواندو رقابت بین 34 نفر که ثبت نام کرده اند، وجود دارد که سید محمد پولادگر رییس فدراسیون تکواندو کشورمان مه 2 دوره عضو این شورا بوده نیز در این بخش حضور دارد و با 33 نامزد دیگر رقابت دارد.
دو نامزد از قاره آفریقا، 15 نفر از قاره آسیا، 9 نامزد از قاره اروپا، 2 نفر از قاره اقیانوسیه و 6 نامزد از پان آمریکن در این انتخابات حضور دارند.
 
برای بخش بازرسان حسابرسی فدراسینون جهانی نیز 2 نفر نامزدشده اند.
در این مجمع عمومی فدراسیون جهانی تکواندودر مکزیک 25 عضو قاره آفریقا، 34 عضو قاره آسیا، 43 عضو از قاره اروپا، یازده عضو از اقیانوسیه و 23 عضو از پان آمریکن حق رای دارند.

گفتنی است، بیست و یکمین دوره رقابت های جهانی تکواندو که هر دو سال یک بار برگزار می شود، 24 تا 31 تیر امسال در پوئلا مکزیک برگزار خواهد شد و تیم های ملی تکواندو مردان وزنان ایران هم در این مسابقات حضور دارند.

گفتنی است، بیست و یکمین دوره رقابت های جهانی تکواندو 24 تا 31 تیر در مکزیک برگزار می شود.

تیم ملی تکواندو ایران قهرمان دوره قبل این رقابت ها در سال 2011 در کره جنوبی است./مح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار