مربی بولینگ پیوند اعضا در خصوص اعزام تیم بولینگ به مسابقات دوربان آفریقای جنوبی اظهار داشت: ملی پوشان تیم ملی پیوند اعضاء با برنامه ریزی دقیق آماده ی مسابقات می شوند.

شاپور قربانی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: ششمین اردو تیم ملی بولینگ پیوند اعضا از 15 شروع و لغایت سی ام تیرماه ادامه دارد.
مهدی بووند و نبی اله مرزبان دو بولینگ باز اعزامی به مسابقات دوربان آفریقای جنوبی تحت نظر گلدوزیان رئیس هیات پزشکی استان خراسان رضوی تمرینات آمادگی خود را انجام می دهند.

مربی بولینگ پیوند اعضا ادامه داد: بولینگ بازان صبح ها برنامه بدن سازی، در ظهر استخر و بعد اظهر ها استراحت و تمرین بولینگ می کنند ضمن اینکه یک روز در میان برای تقویت مسائل روحی – روانی کلاس روان شناسی برگزار می کنیم و تغذیه آنها نیز زیر نظر کارشناسان تغذیه کنترل می شود.

قربانی تصریح کرد: فدراسیون ناشنوایان پیوند اعضاء و بیماران خاص هم اکنون فقط در بخش بولینگ پیوند اعضا فعالیت دارد البته قصد داریم پس از بازگشت از مسابقات دوربان آفریقای جنوبی تیم های ملی مردان و زنان بولینگ ناشنوایان را نیز تشکیل دهیم البته در حال حاضر تمام تمرکزمان بر مسابقات جهانی پیوند اعضاء در دوربان آفریقای جنوبی است.

وی افزود: شرایط جسمانی – روحی – روانی و فنی بولینگ بازان پیوند اعضا مناسب است و شرایط برای موفقیت ورزشکاران فراهم است و امیدواریم که در این مسابقات علاوه بر کسب تجربه مدال نیز کسب کنیم.

قربانی افزود: تیم ملی بولینگ پیوند اعضاء در مسابقات ابوظبی 2012 موفق به کسب مدال و مقام شده اند و مهدی بووند بولینگ باز و نماینده ایران در مسابقات 2011 سوئد و مسابقات جهانی مدال نقره کسب کرده است از این رو دو نماینده کشورمان از لحاظ فنی شرایط مناسبی دارند./مح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار