امنیت مطلوب در تفرجگاه ‏ها ی فیروزکوه رونق توریست و گردشگری را به همراه دارد و موجب توسعه پایدار اجتماعی، اقتصادی و زیست محیطی می‏ شود.

علیرضا واحدی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن اظهار داشت: شهرستان فیروزکوه در مسیر مواصلاتی سه استان بزرگ کشور یعنی سمنان، مازندران و تهران قرار گرفته و سالانه میزبان میلیون‏ها مسافر از نقاط مختلف کشور است.

وی ادامه داد: شهرستان فیروزکوه به دلیل برخورداری از مواهب طبیعی همچون کوه‏ ها، دشت‏ ها، چشمه‏ سار ها و رود خانه‏ های زیبا، شهرستانی مسافر خیز و یکی از قطب‏ های گردشگری استان تهران به شمار می‏ آید.

واحدی تصریح کرد: این شاخص؛ فیروزکوه را به شهرستانی منحصر به فرد در کشور مبدل ساخته است.

فرمانده انتظامی شهرستان فیروزکوه افزود: امنیت تفرجگاه‏ ها رونق صنعت گردشگری را در کشور به همراه دارد و در این میان، آن چیزی که قابل توجه بوده، حضور محسوس و نامحسوس پلیس در تفرجگاه‏ ها و مناطق گردشگری است.

وی ادامه داد: تحقق این مهم موجب شده امنیت به مردم القا شود که خود، رونق صنعت گردشگری را به دنبال دارد.

واحدی تصریح کرد: پلیس در راستای وظایف ذاتی خود سه ماموریت انتظامی، اقدامات ارشادی و برخورد با افراد متخلف را دنبال می‏ کند و مصمم است تا با اجرای صحیح این موارد، ضمن جلب رضایت مردم، تفرجگاه‏ ها را به محلی امن برای استراحت مردم تبدیل کند.

فرمانده انتظامی شهرستان فیروزکوه اضافه کرد: این مهم با کمک مسئولان، مردم و حضور پلیس محقق شده و استمرار خواهد داشت.

وی با تاکید بر اینکه نیروی انتظامی به منظور تحقق اجرای ماموریت ذاتی خود دو رویکرد پیش‏ رویدادی و پس ‏رویدادی را سرلوحه برنامه‏ های خود قرار داده است گفت: رویکرد پیش‏ رویدادی همان اقدامات پیشگیرانه این نیرو در راستای کاهش وقوع جرایم در جامعه است./س


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.