حسن روشن از عدم توجه مسئولان ورزشی فوتبال ناشنوایان اظهار نارضایتی و بیان کرد پیروزی و موفقیت ملی پوشان ناشنوا احتزاز پرچم جمهوری اسلامی ایران را به همراه دارد.

حسن روشن سر مربی تیم فوتبال ناشنوایان در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: تیم ملی فوتبال ناشنوایان مرداد ماه سال جاری مسابقات المپیک 2013 بلغارستان را در پیش دارند. از این رو طبق برنامه ریزی های انجام شده ملی پوشان جهت رویارویی با حریفان خود در این مسابقات 31 تیرماه عازم بلغارستان می شوند.

وی ادامه داد: بازیکنان تیم ملی در سومین اردوی آمادگی خود درحال حاضر در اردوگاه شهید باهنر استان تهران تمرینات نهایی خود را جهت مصاف پرقدرت با حریفان خود انجام می دهند و سرانجام با استراحت 3 روزه آماده ی اعزام به صوفیه بلغارستان می شوند.

روشن تصریح کرد: اردوی سوم و آخرین اردوی تیم ملی از خرداد ماه با حضور 18 بازیکن بر پا شده است البته با توجه به اینکه تمرینات بازیکنان تیم ملی بیشتر در چمن مصنوعی انجام شده است لذا همین مسئله سبب مصدومیت دو ملی پوش شده است و متأسفانه زمین طبیعی بسیار دیر در اختیار تیم ملی ناشنوایان قرار گرفته است.

روشن افزود: تیم ملی فوتبال ناشنوایان  پیش از اعزام به مسابقات المپیک 2013 بلغارستان بازی های تدارکاتی نیز انجام داده است و خوشبختانه دیدارهای تدارکاتی با تیم های قم و مس کرمان ، بازیکنان تیم ملی ناشنوا را از لحاظ جسمانی و روحی و روانی در شرایط مناسبی قرار داده است.

وی اظهار کرد: در برنامه ریزی آمادگی ملی پوشان تیم ملی فوتبال ناشنوایان برپایی اردویی یک هفته ای در تالش طراحی شده بود که متأسفانه با وجود اینکه همه ی زمینه های برپایی اردو در این استان فراهم شده بود اما به دلیل مشکلات مالی جهت ایاب و ذهاب بازیکنان این اردو لغو شده است.

روشن افزود: تیم ملی ناشنوایان با مشکلات مالی فراوانی مواجه است و متأسفانه بی توجهی مسئولان ورزشی به ورزشکاران و ورزش ناشنوایان مشکلات این حوزه را مضاعف کرده است.

25 ملی پوش تیم ملی فوتبال ناشنوا در دو اتاق 30 متری اردوهای خود را سپری می کنند.

وی ادامه داد: تیم می فوتبال ناشنوایان همانند تیم ملی فوتبال بزرگسالان کشورمان است مسئولان ورزش نباید تفاوتی بین این دو تیم ملی قایل شوند. موفقیت تیم ملی ناشنوایان افتخاری برای ایران اسلامی است لذا از مسئولان درخواست داریم توجه و رسیدگی بیشتری به ورزشکاران ناشنوا و به خصوص تیم ملی فوتبال این حوزه داشته باشند.

سر مربی تیم فوتبال ناشنوایان تصریح کرد: تیم ملی فوتبال بزرگسالان کشورمان به مدت 36 سال از صعود به مسابقات المپیک بازمانده اند، حال که فوتبال ناشنوایان راهی این مسابقات است لذا باید پشتیبانی کافی بصورت مالی و هم معنوی از ملی پوشان ناشنوا صورت گیرد چرا که آنها با موفقیتشان در میادین جهانی پرچم ایران را به احتزاز در می آورند.

وی در پایان خاطر نشان کرد: فوتبال ناشنوایان فقط ورزشکاران ناشنوا را پوشش می دهد و ورزشکاران پیوند اعضا دارای تیم ملی فوتبال نیستند و فقط ناشنوایان عازم بلغارستان می شوند./آق

 

برچسب ها: برنامه ، اردو ، مردادماه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار