مهاجم تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز گفت: شاید الآن کسی روی گسترش فولاد تبریز چندان حساب نکند اما گسترش پدیده لیگ امسال می شود.

ایمان موسوی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: من با یک دیدار باز به گسترش فولاد از خیلی تیم های لیگ که فقط برای بقا در لیگ برتر تلاش خواهند کرد، بهتر است و آخر فصل مشخص می شود که چه تیم خوبی داریم. مطمئن باشید گسترش فولاد پدیده لیگ امسال خواهد بود.

مهاجم تیم گسترش فولاد تبریز افزود: ما یک سری بازکن جوان و جویای نام داریم که همه آنها می خواهند پدید لیگ شوند. خطیبی مربی جوان اما با تجربه ای است و جسارت میدان دادن به بازیکنان جوان را دارد. همین انگیزه ای که در بین بازیکنان ما هست، باعث موفقیت ما در فصل جدید خواهد شد چون در کنار این بازیکنان جوان یک سری بازیکن با تجربه هم هستند که می توانند در کنار هم نتایج خوبی را رقم بزنند.

موسوی در پایان گفت: امسال برای من سال بسیار مهمی است و دوست دارم در گسترش فولاد مثمرثمر باشم تا به تیم ملی برسم و در جام جهانی حاضر باشم. کار سختی در پیش دارم اما تمام تلاشم را می کنم تا نظر کی روش را جلب کنم و به تیم ملی برسم چون حضور در جام جهانی رویای هر بازیکنی است./مح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار