ترکیب تیم ملی بسکتبال اسپانیا در جام ملتهای اروپا در حالی اعلام شد که برخی از ستارگانی مثل پائو گسول ، سرج ایباکا و خوان ناوارو در این تیم نیست.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران ؛ ترکیب تیم ملی بسکتبال اسپانیا که مدافع 2 قهرمانی جام ملتهای اروپا است برای این دوره از مسابقات اعلام شد.

درحالی که خوان کارلوس ناوارو و پائو گسول پیش از این اعلام کرده بودند که در این دوره از جام ملتها تیم ملی را همراهی نمی کنند، سرج ایباکا بازیکن اوکلاهاما هم اعلام  کرد که امسال به خاطر تمرینات باشگاهی امکان همراهی تیم را ندارد.

از طرفی الکس مومبرو که سال 2010 از تیم ملی خداحافظی کرده بود بار دیگر به تیم ملی بازگشت و در کنار پابلو آگویلار، ژاوی ری، جرمن گابریل ، خوزه مانوئل کالدرون ، ریکی روبیو ، سرجیو رودرگوئز، سرجیو لول ، رودی فرناندز ، فرناندو سن دامتریو، ویکتور کلاور و مارک گسول ترکیب این دوره تیم ملی اسپانیا را تشکیل خواهند داد.

اسپانیا با توجه به میزبانی جام جهانی سال آینده نیازی به انتخاب شدن در جام ملتها ندارد و در صورت قرارگرفتن این تیم در بین شش تیم اول ، تیم هفتم اروپا به جام جهانی صعود می کند.

اسپانیا در گروه جام ملتها ، با تیمهای اسلوونی ، کرواسی ، چک ، لهستان و گرجستان روبرو می شود./مح

 

برچسب ها: ناوارو ، ملتها ، باشگاهی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار