نماینده مردم سمنان، مهدیشهر و سرخه در مجلس شورای اسلامی، با اشاره به طرح جامع ساماندهی اطراف بازار سمنان، خواستار استفاده از بافت و فضاهای تاریخی موجود در این بازار شد.

 

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران از سمنان ،؛ علیرضا خسروی در نشست بررسی مشکلات بازار سمنان با حضور جمعی از اهالی بازار این شهر، گفت: بازار سمنان به جا مانده از پیشینیان و دارای سابقه تاریخی است که در حفظ و حراست از آن باید کوشید.

وی تاکید کرد: استفاده از فضاهایی از بازار سمنان مانند حمام ها و آب انبارها باید بیشتر مورد توجه قرار گیرد.

وی با بیان اینکه توجه به گازکشی و برق کشی استاندارد در بازار سمنان ما را به حفظ این میراث مهم پیشینیان در این بازار حساس تر می کند، افزود: تامین آب شرب و سرویس های بهداشتی در این بازار کمک بازاریان را می طلبد.

وی خواستار ایجاد فضاهایی به منظور استراحت مردم هنگام خرید در بازار سمنان شد و گفت: ایجاد چنین فضاهایی به ایجاد صمیمیت و دوستی بیشتر مردم با بازاریان کمک می کند.

خسروی بازار سمنان را چشم و چراغ اقتصاد این شهر دانست و خاطرنشان کرد: بازار ستون فقرات اقتصاد جامعه است و هرچه در آمد بازاریان بیشتر شود به سود شهر است.

در این نشست مقرر شد جلسات هیات امنای بازار سمنان با همکاری سازمان صنعت معدن و تجارت استان سمنان تشکیل و مشکلات بازار و نیازمندیها وانتظارات آنان از دستگاههای اجرایی مشخص شود/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.