عملیات اجرایی چند طرح عمرانی در دهاقان با حضور استاندار اصفهان آغاز شد.

 به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اصفهان، علیرضا ذاکر اصفهانی استاندار اصفهان در جلسه شوراي اداري شهرستان دهاقان و آیین افتتاح طرح های عمرانی این شهرستان اظهار داشت: کارهای انجام شده در طول 4 سال خدمت خود را عبادت می‌دانیم و در این راستا سعی نمودیم حتی از ثانیه ها بهره ببریم.

استاندار اصفهان با اشاره به اینکه مسائل زیست محیطی و از مهم ترین مسائل و چالش اصلی استان اصفهان است، افزود: اولویت مدیریت استان کنترل مسائل زیست محیطی، حفظ محیط زیست و منابع آبی و تأمین آب بخش های مختلف مصرف کننده بوده و در این راستا تلاش های فراوانی صورت گرفته است.

وی تأكيد كرد: با توجه به كمبود آب و ادامه شرايط خشكسالي صرفه جويي در تمامي بخش ها و توسط مردم و دستگاه هاي اجرايي يك ضرورت اجتناب ناپذير است.

ذاکر اصفهانی با بیان اینکه موفقیت در کارها نتیجه تلاش جمعی و همکاری است، اظهار داشت: تا پایان لحظه ای که در خدمت مردم اصفهان هستیم در جهت تحقق مطالبات مردم و در راستای منافع جامعه تلاش خواهیم نمود.

در ادامه استاندار اصفهان با حضور در شهر گلشن از توابع شهرستان دهاقان چند طرح عمراني از جمله بلوار امام خميني‌(ره) و كتابخانه اين شهر را افتتاح و از يك طرح بزرگ كشاورزي بازديد نمود.

وی از بيمارستان در حال اتمام شهداي دهاقان بازديد و در جريان روند آماده سازي آن قرار گرفت.

با حضور ذاکر اصفهانی همچنین عمليات اجرايي آبرساني به شهر دهاقان و روستاهاي مسير با هدف تأمین آب شرب بهداشتی مورد نیاز شهر دهاقان و 13 روستای مسیر از تصفیه خانه بابا شیخ علی با هزینه بالغ بر 200 میلیارد ریال آغاز گرديد.

آغاز عملیات ساخت تصفيه خانه و اجراي شبكه جمع آوري فاضلاب دهاقان به منظور ارتقاء بهداشت عمومی و صیانت از سفره های آب زیرزمینی دیگر طرحی بود که با هزینه ای بالغ بر 300 میلیارد ریال با حضور وی کلید خورد./ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.