سرمربی آرژانتینی الاصل تیم ملی والیبال کشورمان گفت: ما در تهران مقابل تیم ملی آلمان کار بسیار سختی را در پیش داریم.

خولیو ولاسکو در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: با توجه به آن که آلمان ها برای صعود به مرحله دوم مسابقات به تهران می آیند به طور قطع کارمان مقابل آنها سخت خواهد بود. اما سعی خواهیم کرد بهترین نتیجه را بدست آوریم.

ما در مسابقات جام واگنر که سال گذشته در لهستان برگزار شد مقابل تیم آلمان با نتیجه بسیار بد سه بر صفر شکست خوردیم به طور قطع در تهران دیدار نزدیکی در مصاف با آنها خواهیم داشت.

سر مربی تیم ملی والیبال کشورمان در خصوص پیش بینی اش برای کسب نتایج خوب در ایتالیا و کوبا گفت: برد کوبا را پیش بینی می کردم چون برخی از بازیکنان این تیم همراه آنها در لیگ جهانی بنا به دلایلی حضور نداشتند و به طور کلی با 1 رنج جوان و کم تجربه در این رقابت ها شرکت کرده بود اما برد ایتالیا را در خاک خود پیش بینی نمی کردم.

سرمربی تیم ملی والیبال تصریح کرد: ما در این دوره از مسابقات لیگ جهانی به هیچ عنوان شانس رسیدن به مرحله نهایی و یا فینال را نداشتیم  ولی به طور کلی باید بگویم که ورود به این مسابقات تجربه خوبی را برای همگان به همراه داشت هم برای مسئولان فدراسیون و هم برای بازیکنان در خصوص مسافرتهای طولانی، بازیهای فشرده و ...

گفتنی است: تیم ملی والیبال کشورمان که بامداد ديروز از کوبا وارد تهران شده بود، عصر ديروز تمریناتش را در تهران دنبال خواهد کرد./مح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار